30 % på en rekke Nyheter

Det er søndag, og for mange er dette dagen for shopping. I dag får mine lesere 30 % på en rekke NYHETER og andre varer hos knertenogkaroline.no. Disse varene har vi samlet i R A B A T T K U R V A. Jeg har satt sammen noen kolasjer med varer som ligger i kurva, og noen med en god blanding, for å gi dere litt inspirasjon!

Bruk Rabattkode: rachel30

 

Jeans til både store og små til 30 %

Legg varene i handlekurva. Skriv inn rabattkoden på side 2 i bestillingen. Frakt på 59 kr tilkommer uansett hvor mye du bestiller!

PST: er du gravid, kan du sende en mail på [email protected], med termindato, så får du hele 35 % på hele 0-9 mnd kategorien!

3 kommentarer
    1. Så mye fint!
      Ønsker deg en fin søndag <3
      En fin blogg har du og, stå på videre 🙂
      Titt innom hos meg for å se flere Give away's og linker til andre blogger. Ellers skriver jeg om hverdag,humor,hudpleie,trening,kosthold,mote og oppdrett av Rottweiler og Pomeranian.
      Legg meg gjerne til, da blir jeg gla 🙂
      Klem fra meg <3

    2. Hei 🙂 Kjempefin blogg du har!! Ser at dere hadde barndåp til datteren deres for ikke så lenge siden. Lurer på om det kommer et eget innlegg om dette? Skal døpe datteren vår om et par uker. Hadde blitt kjempeglad for litt inspirasjon 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg