Januar ja, den ja!

Hittil i 2015 har dagene flydd avgårde, og for å få plass til alt som skal gjøres, blir blogg desverre nedprioritert. Selv om jeg egentlig har mammapermisjon, er ikke permisjonshverdagen min den samme som for de som ikke er driver av eget selskap. For min del er jeg fortsatt ansvarlig på jobb, og permisjon eller ikke permisjon så har jeg mine plikter. Så det at å jobbe i Rema 1000 er en livsstil, er fakta. Alle ungene har vært med på jobb fra de ble født, og spesielt Lilja elsker å være med på det som skjer der. Ja, hun var faktisk med på hele varetellingen, og lurte på hvorfor vi ikke gjorde dette oftere..! Uansett, så er januar en rolig, men hetisk måned. I tillegg så er jeg stand in kontordame hos pappan min i noen uker. Jeg holder også på med å planlegge dåp som er førstkommende søndag, hvor bordet skal dekkes, huset shines og kaker skal bakes. Det er mye vi mangler til huset, og slike ærend blir gjort effektivt etter en lang liste. I tillegg skal jeg jo få plass til denne treningen som jeg har begynt med. Hundredagersprosjektet er i gang, og målet er å være aktiv i 100 dager. I dag er jeg på dag #21av100 og veldig stolt av det !

Selv om mammsen er travel, lever ungene sin vante hverdag. Vi er tilbake i barnehagemodus, og godt er det for alle mann.

Denne sjarmisen har ENDELIG begynt å ville slutte med bleie, så vi er nå godt i gang med avvenning!

Lilja har blitt så jentete i det siste. Her har hun ny strikkadrakt fra farmor! <3

Filip er superglad for at pappsen endelig er ferdig på jobb! !

To hypre søtinger som gleder seg til å dra på besøk til farmor og farfar i nye strikkaklær! !

 

I morgen kommer giveaway fra KAPPAHL ! !

Stay Tuned!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg