50 % JULESALG

Vi tjuvstarter på januarsalget, og legger en haug med varer i tilbudskurva hos knerten og karoline. Her er det kanskje lurt å tenke litt lengre ennn akkurat nå, og kapre seg feks ull til 50 % som barna kan ha til neste år…? Eller gjøre unna noen gaver allerede nå? Jeg pleier å ha en eske hvor jeg legger ting jeg kjøper i øpet av året, som er tiltenkt bursdager og julegaver. Slik slipper jeg å bruke SÅ mye penger på julegaver når den tiden kommer. .

Nå får du 50 % på en rekke varer. Utvalget finner du HER. Bruk kodeord:

salg50


Rabattkoden skrives inn på side 2 i bestillingen, og frakt på 59 kr tilkommer uansett hvor mye du kjøper:)

 

 

1 kommentar
    1. Inn å se en tur på julesalget da :))
      Jeg gjør det samme som deg, kjøper ting løpet av året som er tenkt til gaver, bruker alltid å ha en del liggende i en stor pose. Kjempekjekt! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg