Søskenkjærlighet <3

 Det er stas å ha søsken, og for Lilja er det ekstra stas å ha ei lillesøster. Hun blir hoppende glad når hun ser at jeg har lagt frem like klær, og løper rett bort til Fiola og sier “Veit du ka Fiola, vi ska ha på likens i dag!! Ser du? Da blir vi lik, bare at æ e storesøster og du e lillesøster”. Etter at de har fått på seg klærne, skjønner som regel Lilja at jeg har en baktanke, og løper bort til Fiola på nytt og sier “no ska vi ta bilda Fiola, da må du smil fint t a mamma. Kanskje du ska prøv å si apelsiiiiin? Du lille lillesøster, du vart da så fin!” 

Fine klær fortjener omtale, og denne gangen er det Okker-Gokker og deres høst og vinter ull som får skryt. N Y D E L I G E farger, og ikke minst behagelige klær. Jeg har lært fra de to første barna at det ikke er nødvendig med så mye kjoler og pynteklær når de er så små, men at heldresser som er enkle å ha av og på er helt topp. Jeg sverger til ull, og bruker en tynn ulldress innerst, og en litt mer romslig ulldress ytterst + noen gode sokker.

Jeg synes at fargene på årets kolleksjon fra Okker-Gokker er fantastisk fine, og de av dere som har gutter, så har de SÅ MYE FINT! ! I Filips klesskap finner vi blant annet ei knallfin cordfløyelsbukse, DENNE høyhalsede ullgenseren,og DENNE stripete ullgensren (som matcher jentenes farger). Kan også kjøpe bukse som hører til.


Fiolasnuppa har heldress i ull og lys lilla lue fra Lindex, mens Lilja har cordfløyelsbukse med blomster, KNALLFIN ullgenser, ulljakke og matchende “elefantlue“. Har du enda ikke sett kolleksjonen til Okker-Gokker, anbefaler jeg det å gjøre det. Fargene er MYE finere i virkeligheten enn på bildene. Tommel opp!

  

 

5 kommentarer
    1. Hei=)
      Så fine jenter:)
      Jeg så de fine hår båndene du la ut bilde av på Instagram, hvor har du kjøpt de? Leter etter slik til jenta mi =)
      God helg =)

    2. Tonje: takk 🙂 Hårbåndene er fra “babydesign” på Epla.no (tror ikke hun har facebook eller instagram) men prøv å søk på epla eller på google på “babydrøm+hårbånd” 🙂 Hun hadde sykt mye fint, og jeg har lett lenge etter noen som er litt annerledes 😀 😀

    3. svartbloggern: jeg tror jeg har nok unger for øyeblikket, så vet ikke hva det neste guttenavnet ville blitt. Har jo Filip i flokken fra før da ??

    4. Åja. Fint navn det også. Bare tenkte at jeg kom ikke på noen blomsternavn til gutter sånn i farta. Fint når folk har system for navnene på ungene sine. En nabo har to jenter, Maria-Alise og Marie-Elise. Det blir jo i overkant likt, da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg