Barneklær: på kidsa

I helga hadde søsteren min Ronja og kjæresten Adi tatt turen til Trondheim, og de ville gjerne ta med seg Lilja og Filip på utflukt. Jeg og Lilja fant frem klær kvelden før, og hun var som vanlig i ekstase for å få ha på seg noe ekstra fint. Denne dagen ble det en supermyk herlighet fra PompDeLux, med matchende leggings og hjemmestrikkede varme sokker fra mormor. Jeg regner med de fleste her er kjent med pompdelux homeparty ? Jeg har ihvertfall vært på slik shopping flere ganger, og synes plaggene er helt topp. Elsker fargene, og synes de har spesielt mye fint til jentene. Flaks for meg at jeg har to av dem 😉 (..ikke like flaks for lommeboka!!!)

Det var superstas på shoppingtur med tante Ronja og onkel Adi. Kidsa kom hjem med en stor godispose hver og smil fra øre til øre..

Jeg synes at Pompdelux har fine klær som passer godt i barnehagen. Jeg kjøper ofte kjoler som man kan ha utenpå ullklærne. Her har Lilja på seg kjole og leggings fra pompdelux, og hjemmestrikkede sokker fra mormoren sin. Filip har skjorte og bukse fra HM, og vest fra Pompdelux.

//annonse//

4 kommentarer
    1. Hra faktisk aldr bestilt et Pomp De Lux plagg..:/ Hvordan er de i str? Har ei jente på 5 år som eeelsker å gå i kjoler og skjørt, noe jeg har sett de har veldig mye av! 🙂

    2. Famwangaasegg: De er litt store i str synes jeg..Kjoler og tunika går jo greit, men buksene er ofte litt lange og litt vide i livet synes jeg.. så holder oss mest til kjoler 😛 Mange tunika som kan brukes til kjoler da 😉

    3. Kor har du kjøpt kattepus veska til Lilja??? DEN trur æ Celina vil ha foråsidsånn 😀 Elske alt med katt på 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg