VillaRachel: a playground

VillaRachel har vært et sårt tema i de siste ukene, men skuffelsen over å enda ikke ha flyttet inn begynner å gi seg.Det har vært mange innflyttingsdatoer, men ingen har vært realistiske nok, og nå ser det ut til at N O V E M B E R blir vår måned. Huset er så og si klart, men det gjenstår fortsatt småtterier innvendig, og noe utvendig. I mellomtiden benytter vi tiden til å vaske vinduer, og montere det som monteres kan.

I helga ble det mer lek enn jobb, og jeg tror barna foretrakk å leke fremfor alternativet. De har fått senger på rommene sine, og er strålende fornøyd over det. I tillegg så har vi sannelig rådyr i hagen, og det var ihvertfall stas.. Lilja så med en gang at det var de samme dyrene som hun har på tapeten sin, og jublet av glede.

Klatring på mammsen er en finfin akivitet som vi foretar oss titt og ofte… ikke en oppfordret lek fra min side, men tydeligvis noe som er superkult. Ellers så går det mye i ro ro til fiskeskjær eller hompetitten. Og heldig for meg så er de suuuperglade i å kose, så mellom leking og herjing får jeg også mye kos!!

....men fri lek er nok det aller morsomste, helt frem til at en slår seg eller ikke får viljen sin. Sikkert kjente årsaker for mange av dere med barn.

Hvis det er husrellaterte ting dere lurer på, så kom gjerne med ønsker til hva dere ønsker å vite 🙂

GOD HELG! 🙂

14 kommentarer
    1. Hei 😄 hadde ett lite ønske om å få se ny huset før det kom inn masse ting og tang 😊 å seff bilder når dere har fått ting på plass ☺️
      Ønsker dere en fin fin helg 😀😃😄

    2. Skjønner at det er kjedelig å vente på huset, men tenkt så fint det blir når det er ferdig.
      Vi bor i et rekkehus bygd på 50-tallet og skulle veldig gjerne ha mulighet til å bygge eget hus så det blir helt perfekt for oss.
      Vil veldig gjerne se planløsninga på huset og bilder med og uten møbler. Og gjerne et innlegg om hvert rom! (Interiør og hus nørd 😉 )
      Gjerne også egne innlegg om geniale løsninger dere har valgt fordi det passer perfekt til dere.

    3. Det ser kjempe fint ut! Hvor stort er huset deres?
      Jeg vil gjerne lese mer om byggeprosessen (tips fra dere som har gjort det om alt mulig)! Vi skal bygge hus neste år, så det hadde vært utrolig gøy å lese mer om villa rachel:)

    4. Jeg gleder meg til og forhåpentligvis se hele huset rom for rom (Nesten) Dere er så flinke!! Ønsker deg og barna en nydelig dag!

    5. Gleder meg til å se huset ferdig rom for rom 😍venter i spenning på fler innlegg om huset 👍😀

    6. Hei 🙂 Jeg gleder meg veldig til å se mer av huset deres! Men jeg er litt nysgjerrig på plantegningene, hvilke rom som ligger vegg-i-vegg osv 🙂 kommer du til å dele det på bloggen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg