Barneklær: på Lilja

*Innlegget er ikke sponset*

I dag har jeg og Fiola brukt dagen på å rydde i klesskapene til Lilja og Filip, og sannelig ble det ikke noen poser til veldedighet denne gangen også. Selv om det ikke blir flere kids her i huset nå, så sparer jeg på noen gutteklær også. Det kan jo hende at søskenene mine ønsker seg litt gjennbruksklær etterhvert..! Fiola har allerede en stor arvegarderobe etter Lilja, men her er størrelsene stort sett fra 1 år og oppover, så hun må nok smøre seg med tålmodighet før hun kan bruke alle de fine kjolene..!

Det ble ikke så mye ekstraplass etter jeg hadde ryddet, men de nye klærne fikk ihvertfall plass!

Her om dagen viste jeg et av Filips antrekk jeg nettopp hadde kjøpt på Zara, og her er et av Liljas nye antrekk <3

Shorts + Genser //Zara//, T-shirt //pompdelux//

Tante Ronja var hjemme forrige helg, og det var stor stas å få henne på besøk. Lilja var superstolt da hun fikk bli med henne på badet, og kom ut med lipgloss og rouge i kinnene. Og med de nye klærne, så ble det en helt topp lørdag…!

Se på det suuuperkule skjørtet!! Love it..!

Skjørt + Genser //Zara//, T-shirt //pompdelux//, tights //hm//, Hårbøyle kjøpt på marked i thailand..

9 kommentarer
    1. Så pene klær:) kan du ikke lage et innlegg om status i huset? Gleder meg sånn til å se:-) synes å skimte litt i bildene der, hvilken gråfarge er det på veggen? Den ser så fin ut sammen med det hvite på listene. Og hvilket gulv er det? Gikk dere for bomull på lister/vinduer? Er veldig i oppussingsmodus skjønner du:-) ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg