Barneklær: På Filip

Her i huset er guttaboys nesten mer forfengelig og pyntete enn oss jentene. Selv om vi er i overtall, er det nok “feminint” testosteron i lufta, og det er stor jubel på guttaboys når det er fiksing av hårsveisen på gang. Med voks i håret og litt nytt i klesskapet, er det lange blikk på seg selv i speilet før han løper avgårde til mormor som bor i 2 etg for å vise seg frem… Det er sannelig stas å ha blitt storgutt! !

Denne permisjonstida og tid til å trille i byen på dagtid kan bli skummel om det fortsetter å komme såå mye fint i butikkene!!!!

Filips Antrekk: Bukse //HM//, Genser //Zara// Skjerf //Zara//, Sko //Aliexpress.com//


Det ble også noen andre godbiter fra Zara denne dagen… og fler skal det nok bli! ! De har jo så mye fint… og det skumle er at man kan handle på nett også!!

 

4 kommentarer
    1. Så fine klær!! Takk for tips:) Hvilken str kjøpte du? Jeg har en gutt som blir to i oktober..
      Tusen takk for svar! Ha en fin kveld.

    2. Hei!
      Det har veldig lite med innlegget å gjøre, men jeg prøver likevel:p
      Jeg går med en drøm om å en dag drive en egen REMAbutikk:) Har du noen tips til hvordan jeg bør gå fram? Har jobbet flere år som assisterende butikksjef i både interiør- og klesbutikk, men er veldig forberedt på å begynne på “gulvet” og jobbe meg oppover:)
      Hilsen, Henriette

    3. Heihei:-)
      Jeg lurer veldig på når du har tenkt og legge ut den oppskriften på skappel jakken. Jeg har så lyst til og prøve meg på den 😝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg