Høst-wants til Lillesøster

Man skulle tro at lillesøster hadde MYE klær siden jeg er en “shoppegal” mor, men neida. Siden vi ikke viste kjønnet, så kjøpte jeg heller ikke så mye nøytralt. Jeg liker at klærne har litt preg, og kjøpe alt i hvitt og offwhite ble for kjedelig. Nå har det gått en uke siden fødselen, og Fiola Sofie har fortsatt bare 2 bodyer og 2 nattiser som vi rullerer på, og en Lillelam dress som vi bruker ute. Nå har vi faktisk så lite småklær at til og med Robin sier at jeg må handle litt klær! ! Og da er jeg ikke vond å be, så jeg har samlet noen favoritter fra høstens nyheter. Det går mye i rosa, men siden vi ikke har noe som helst, så er det i grunn greit! !

Innlegget er på ingen måte sponset, og er plagg fra mange forskjellige nettbutikker. Alle plaggene er favoritter, men for å trekke frem noen jeg liker veldig godt fra bildet over, så er det body og bukse med englevinger fra Woolland, Fleecedress fra Memini, Bodyromper fra Memini og de lilla kattepus klærne fra Name It.

I all letingen kom jeg over et merke jeg ikke hadde hørt om, og som hadde såå nydelige klær! De to gensrene med englevinger og den med “ører” er fra dette emrket som heter Ouef NYC. Liker også veldig godt bodyer med krager og rysjer. De er å finne fra både Memini, How to Kiss A Frog og Mini A Ture. Kunne tenkt meg tøfler til snuppa, og noen gode cardigan/gensre. Her har Wheat mange fine farger i høstkolleksjonen!

 Ellers så er det godbiter fra merker som blant annet Racoon outdoor, EnFant, Elodie Details, Marmar copenhagen, Mini A Ture, Dolly, Name It, Molo, Petit BateauMayoral, Lille Lam. .mfl!

…Så da er det bare å ta frem kortet og begynne å shoppe? 😛

5 kommentarer
    1. Mye fint! 🙂 Men har du ikke mye klær etter storesøster? Synes det er både mer miljøvennlig og sjarmerende å bruke noe søsken har brukt 🙂 (så lenge det selvfølgelig ikke er fult av flekker, altfor godt brukt osv)

    2. monica: da jeg var gravid med Filip var ikke planen å ha flere barn på en stund, så da ga jeg nesten alt til venninnen min som ventet jente da jeg ventet gutt. Så har lite i små str etter henne:/ men noe har jeg, så det bruker vi 🙂 både fra da jeg var liten og fra Lilja.. Men mest dresser og strikkede plagg, så nå når det er så deilig i været her, får vi ikke brukt det så mye…:/ men har spart en del fra litt større str, så det blir nok mer arveklær på denne frøkna enn de to andre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg