Happy Birthday!

Det er akkurat 2 år siden verdens herligste Filip Valentin ble født, og vi ble lykkelige tobarnsforeldre. Jeg fikk oppleve det å få babyen min på brystet etter fødselen, og vi fikk oppleve en fantastisk fødsel. Vi var en komplett familie med både jente og gutt, og kunne i grunn ikke forutse at Filip skulle bli storebror i en alder av 2 år. Lille i magen er ivrig på å komme ut, men kan nøye seg med å vente til etter dagen i dag. I dag feirer vi gladgutten vår Filip <3

Sjarmtrollet har i en rekordfart blitt storgutt. Fra å være vår lille baby, har han blitt en skikkelig guttegutt og vi merker at det er to forskjellige individer vi har satt til verden. Filip er av den tøffe typen, men samtidig veldig forsiktig. Han liker ikke å være klissete på fingrene eller å ha rusk på seg, men derimot å rulle seg i sølevann, spise sand eller mat i ansiktet er topp. Han er veldig opptatt av alt som har med lastebil, traktor og gravemaskiner å gjøre, men samtidig har en rosa yndlingsbamse og en favoritthest. Han skal veldig gjerne være med, men liker ikke å gjøre ting alene. Han er ikke spesielt glad i å leke med “stille leker” som feks å tegne og male, men derimot sykling, rusjing, løpe om kamp og å danse faller i smak. Han erglad i mat, men har sine favoritter, og er mye mer kresen enn storesøstra.

Dagen blir feiret med krone i barnehagen, etterfulgt av kakefest og bursdagsfeiring med familien.

 

#barneklær #Lilja #wheat #Filip #FUB #kappahl #balansesykkel #XXL #bursdag #kakefest

3 kommentarer
    1. Gratulerer til en fin gutt!
      Jeg må si jeg liiiker bloggen din, virkelig fått opp øynene for den i det siste. Liker at du er så ærlig, og skriver i det jeg kan kjenne meg igjen i. Nå i det siste liker jeg spesielt at du skriver om å bli trebarnsmor, og gleder meg sååå til å følge livet framover med tre små. 🙂

    2. Gratulerer med lille finingen! Her er snart lillebror 1år og barnehagestart rett rundt hjørnet- uvirkelig!
      Og ja lykke til i innspurten Rachel- snart 3 barnsmor <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg