KAPPAHL giveaway – shop dine høstfavoritter ! !

Her om dagen ryddet jeg og Lilja i klesskapet hennes, og flyttetalle klærne fra et skap til et annet. Nesten alt ble lagt slik at hun kunne få tak i alt selv, og baktanken bak hele operasjonen var at hun skal kunne finne sine egne klær til barnehagen. Selv om jenta bare er knappe 3 år, har hun sterke meninger på klesfronten. Senest i dag ble det blånekt å ha på seg dongribukse og rosa genser, og argumentet var at de ikke passet sammen. Jeg rakk i grunn ikke å bli sinna før hun hadde funnet et knall rosa joggebukse i samme farge som genseren. “Den her mamma, den e jo helt perfekt t gensern. Helt lik ser du!!” Så hoppet hun bortover gulvet mot badet og vips hadde jentungen kledd på seg og var klar til å løpe ut døra.

I dag setter jeg i gang en giveaway i samarbeid emd Kappahl, hvor dere kan vinne et gavekort på 1000 kr. . . .

…mine favoritter <3 – skjørtet er magisk å ha på seg, og ja, det funker fint å bruke selv om man er gravid 😀 😀

Konkurransen avsluttes 19 august kl 20, og vinnere vil bli kontaktet per mail

(derfor viktig å skrive mail i kommentaren din)

For å DELTA DOBBELT, kan du dele dette innlegget på facebook eller instagram, og kommentere en gang til !!!

HØSTFAVORITTER TIL BARNA ! !

Nå kan du også benytte deg av 3 for 2 på alle barneklær hos Kappahl frem til 19 august! ! !

142 kommentarer
    1. Yes!benytter meg alltid av kjøpe tilbud de har på Kappahl, enten d er 3 for 2 eller prosenter på ett plagg eller hele kjøpet!utrolig smart å være medlem der, så får man sms når de har kampanjer 👍

    2. Jeg var senest i går å benyttet meg av det tilbudet, hamstret inn på høstnytt til både prinsegutten og lillesøster. Dessverre rekker ikke alltid budsjettet lenger enn til barna, så denne mammaen hadde nok også trengt en oppgradert garderobe, off, hehe. Krysser fingrene for litt vinnerflaks.
      PS: masse lykke til med siste del av graviditeten, du stråler med den fine magen din <3

    3. supert! det skjørtet har jeg så lyst på! det så jo super herlig ut, og når du sier jeg kan ha det over min voksende mage er det jo ingenting som er bedre!

    4. supert! det skjørtet har jeg så lyst på! det så jo super herlig ut, og når du sier jeg kan ha det over min voksende mage er det jo ingenting som er bedre!!

    5. Benytter meg ofte av tilbudene Kapphal har å tilby. Og barneklærne fra Kapphal er så fine at 3 for 2 tilbudet, bør man slå til på. Jeg skal dit i løpet av uken 🙂
      Ha en fin dag!

    6. Jeg er med!!! Fant ut at guttungen skal begynne i barnhagen og har kun 1 parkdress…… altså, bare 1 parkdress!!! Ingen sko, ingen lue, inget ullundertøy etc…. Skjønner ikke ikke at jeg har vært så fjern……..hahahaha!

    7. Wiiii, hva hadde vel ikke vært bedre enn å vinne? 🙂 Så mini i magen kunne fått enda litt mer fra Newbie og mammaen kunne fått seg litt nytt til magen snart er borte 🙂

    8. Jeg benytter meg ofte av tilbudene de har. Man kan jo spare veldig mye penger på å handle på disse tilbudene:)

    9. Ja, jeg har ofte benyttet meg av det, spare der man kan nå det er tre unger som trenger nye klær hele tiden nesten. 😉

    10. Ja, benytter oss ofte av tilbudene fra Kappahl. Syntes de har såå mye fint og det er superpraktisk å få tilbudene på sms 🙂

    11. Jeg elsker newbie-klærne. De har så mye flott. Når det er sagt-så synes jeg at de andre barneklærne også er kjempeflotte! Benytter meg ofte av sms tilbudene til kappahl.

    12. Ja jeg benytter meg ofte av 3 for 2 tilbud eller andre tilbud de har. De små vokser jo så fort og det er alltid kjekt å få klær til en litt billigere penge. Også har de jo så utroligt mye fint både til små og store 🙂

    13. Jeg har ikke barn selv, men når jeg handler gaver til venner eller familie som har barn benytter jeg meg av tilbudet. Da får jeg mer ut av pengene 🙂

    14. Jeg benytter meg oft av 3 for 2 🙂 Liker veldig godt klærne på Kappahl. Både til barn og voksne 😉
      Men når 22 kg er borte på a mor så er det nok klær til meg det hadde blitt 😉 Det trengs en del nytt!
      [email protected]

    15. Elsker Newbieklærne, og er sikker på at 70% av garderoben til datteren min inneholder klær derifra 😀 Så ja, vi kjøper meget ofte 3 for 2! Synns også at KappAhl har fått masse fint for oss voksne også i det siste…eller er det bare jeg som har blitt eldre? :p

    16. Var faktisk å handlet der i går og da brukte jeg 3 for 2 på barneklær… Praktisk når man plutselig trenger mange nye bukser!

    17. Jeg benytter meg ofte av 3 for 2 tilbud..da får man et helt antrekk til en billig penge,og med tanke på at jeg har to små er det penger å spare på det:-)

    18. Jeg benytter meg stadig vekk av 3 for 2. Perfekt å spare noen penger, og samtidig får man mer for pengene når jeg handler klær i gaver til bursdager og jul.

    19. Synes det er så greit med de sms’ene jeg får hver gang det er 3 for 2 eller andre tilbud på kappahl:) Elsker newbie serien, og handlet nettopp til gutta mine og benyttet 3 for 2 tilbudet på barneklær.

    20. Ja, gjorde det senest i dag. Snuppa fant seg noen nattklær, truser og andre ting hun hadde så lyst på 😀

    21. Jeg har benyttet meg av 3 for 2 tilbudet. Et par gang denne uken faktisk. Det var på tide å oppdatere klesskapet til lillebror på 2mnd og storesøster på 3 snart 4 år 🙂

    22. Jeg er medlem av Kappahl sin kundeklubb å benytter meg stadig av 3 for 2 tilbudene og ander tilbud jeg får endt på sms 🙂

    23. Jeg må kjøre minst en time for å komme til en KappAhl butikk, men det er veldig kjekt å få sms om hva som er på tilbud, for da hender det jo at jeg tar turen. 3 for 2 på barneklær er det tilbudet som frister mest og som bestandig trengs. Barna vokser så større klær er alltid nødvendig 🙂

    24. JAA, handler veldig ofte på rabatter hos Kappahl, og jeg elsker det!
      Nydelige klær til en rimelig penge! Var senest der for en liten uke siden og svidde av noen kroner, så et gavekort hadde vært magisk!
      [email protected]

    25. Benytter meg ikke så ofte av dette tilbudet siden jeg ikke har barn selv, men joda senest forrige måned kjøpte jeg klær på 3 for 2 til den lille nabojenta…

    26. Benytter meg stort sett av det når det er til de små, er dårlig på å handle til meg selv men snuppa vokser jo ut av alt som er i et forrykende tempo,
      Og nå som vi venter gutt er det smartest å finne tilbudene (i tillegg sverger jeg til newbie) bor et lite stykke unna nærmeste kapphal som er i Sverige så kombinerer med en tur dit annenhver Mnd for å fylle opp fryseren, og da ser vi etter tilbud da 🙂
      [email protected]

    27. Benytter meg ofte av tilbudene de har på Kappahl og liker at de sender ut tekstmelding hver gang de kjører prosenter og 3 for 2! Handler mye til jenta mi der 🙂

    28. Jeg benytter meg av slike tilbud, har gjort det senest i dag :0) Lykke til med innspurten av svangerskapet, skal bli spennende å følge deg til veis ende :0)

    29. Jeg benytter meg av 3 for 2 ofte 🙂 Syntes Kapphal har mye flott til både liten og stor! God helg 🙂

    30. Ja jeg benytter meg ofte av 3 for 2 i barneklær, å jeg benytter meg av det når det er på voksne klær også — Det er jo ett veldig bra tilbud 🙂
      Krysser fingrene da det hadde vært supert med litt ekstra i kles kassen 🙂
      Er nesten 1 år siden sist jeg shoppet klær, så kanskje på tide snart 🙂
      Ønsker deg og dine en fantastisk flott Helg.
      Hilsen fra Monica 🙂
      [email protected]

    31. Såå genialt:) prøver lykken!
      Hadde kommet godt med når kroppen nå er i forandring etter svangerskapet, å garderoben trenger et løft 🙂 nye klær = ny motivasjon:)
      Lykke til i innpurten

    32. Åååå, det hadde passet perfekt og vinne det nå!
      Konfirmasjo står for døren for eldstejenta, og alle pengene er brukt opp, hehe:)
      Skulle gjerne hatt på meg noe nytt jeg og!
      Krysser alt jeg har:)
      Klem Line
      [email protected]

    33. PS: til svaret over her – jeg har ikke benyttet meg av 3 for 2 til barn, for mine barn er store…
      Men jeg har brukt det på basic klaær til eg selv:))

    34. Har nylig benyttet meg av 3 for 2 på barneklær hos kappahl. Elsker newbie serien, og den nye maritime serien som har komt 🙂 Krysser fingrene for jeg har vinnerlykken med meg:)

    35. Handler ganske mye klær til snuppa på kappahl, og benytter meg ofte av tilbud som 3 for 2. Nå er det barnehagestart og et gavekort hadde kommet godt med til alt nytt som må handles 🙂

    36. Det er klart vi benytter oss av slike tilbud som f.eks 3for2 og kundeklubb. Med prinser og prinsesser som vokser raskere enn mamsen kan fatte og begripe, blir det mange turer til blant annet Kappahl! 🙂

    37. Benytter meg som regel alltid av 3 for 2 tilbudene til lillemor. Veldig greit at det tikker inn melding når tilbudet er 😉

    38. 3 for 2 er supert, og vi benytter oss veldig ofte av det! Som andre har skrevet tidligere her, blir barna ofte prioritert foran mamma`s garderobe, så et gavekort hadde kommet godt med! Da skulle jeg ha freshet opp høstgarderoben min:)

    39. Brukte akkurat 3 for 2 på fredag for å handle inn skoleklær til eldstemann som begynner på skole på tirsdag. Såklart JA! Og vil vinne, deler på FB og jeg!

    40. Som arbeidsledig mamma til to jenter som vokser som ugress for tiden, må jeg benytte meg av de tilbudene jeg får når ungene trenger nye klær 🙂 handler også en del til meg selv der når jeg må ha nye klær. Mye fint på kappahl. Et gavekort ville jeg brukt til å kjøpe nye klær til jentene til bhgoppstart.

    41. Klart jeg benytter meg av tilbudet. Med 3 barn er det jo en del å spare 🙂 Håper på vinnerlykke 🙂

    42. Benytter meg ofte av tilbudene og finner alltid masse kjekt til hele familien der. Ønsker meg virkelig et gavekort ettersom barna vokser i superfart😊

    43. Benytter meg av alle tilbud de har. Er så greit å spare noen kroner. 😊
      De er blant de få som hadde smått nok til minuenig min da hun ble født. Hadde vært fantastisk å vinnegavekort nå som hun plutselig har begynt å ta igjen de jevngamle i størrelse.
      [email protected] . 😉

    44. Frøken strøken på 2år har plutselig INGEN Newbie-plagg, jeg krysser fingrene for at dette nå endrer seg😊

    45. Ja bruker å benyttet meg av tilbudene deres, rett før helga benytta jeg meg av 3 for 2 tilbudet så da ble det newbie klær på både storebror å lillebror i magen ♡ Hadde vert kjempe fint med gavekort så man kunne brukt etterhvert som de vokser barna, eller kanskje noe til meg selv nå som han lille i magen snart kommer ut(termin 6. Sept). 🙂
      [email protected]

    46. Ja, jeg gjørd det stadig vekk!:) Veldig greit å både få et plagg mer enn kanskje først tenkt, og ikke minst for mindre enn først tenkt:)
      Så utrolig flott med giveaway, det må jeg bare få sagt!:)
      [email protected]

    47. Benytter meg ofte av dette tilbudet i forbindelse med at barna trenger nye bukser eller jeg skal kjøpe noe fra newbie serien til minsten i magen eller til andre venner som venter barn;)

    48. En kjempeflott premie !!! Jeg handler ofte på KappAhl, både til meg selv og min datter, utrolig mye fin der 🙂 samtidig får jeg bruke coop kortet mitt 🙂
      Har delt på facebook 🙂 Ha en super uke alle sammen 🙂
      Hilsen Elin 🙂
      ([email protected])

    49. Jeg pleier av og til benytte meg av tilbudet 3 for 2, men det er kun hvis det plutselig er veldig lite klær som passer, og vi treneger mye fort. Ellers liker jeg best å kjøpe litt i ulike butikker. Men klæren på kappahl er veldig greie, og klærne i newbie merket har jeg hatt mye til lille mann som nå er ett år. Han bruker det litt fortsatt også:)

    50. Ja, benytter oss ofte av tilbudene fra Kappahl. Vi ville brukt gavekortet til å gå bananas i newbie avdelingen! 🙂

    51. Jeg benytter meg gjerne av tilbudet, og om jeg vet at det er flere ting jeg trenger hender det at jeg venter for å se om det dukker opp gode kampanjer 🙂

    52. Super premie! Jeg benytter meg ofte av 3 for 2 tilbudet. Supert når man har barn som vokser altfor fort ut av klærne sine 😉 Krysser fingrene og håper jeg har hellet med meg 🙂 Mvh. [email protected]

    53. Jeg er veldig glad i å benytte meg av salg og tilbud, nesten alt jeg kjøper er til rabattpris på ene eller andre måten, hehe! 🙂

    54. Klart jeg handler 3 for 2 har en aktiv gutt på 7 som sliter på klærne 🙂 nå har jeg delt på facebook og håper på vinner lykke så jeg kan kjøpe noe fint til skolegutten min 😀 😀

    55. Jeg benytter meg ofte av slike tilbud, men kjøper stort sett klær når barna trenger det, og det er jo ofte når det ikke er tilbud noe sted (typisk). Jeg får begynne å “hamstre” på tilbud så jeg slipper det fremover 😉
      Det trengs en del klær her nå, så hadde passet supert med et gavekort 😀

    56. Klager sjelden men fakta er at jeg har snart ikke klær igjen. Etter lang tids sykdom og mange andre poster på budsjettet kombinert med andre prioriteringer i flere år er det ikke mange plass jeg har igjen som er hele eller brukbaare.
      Et gavekort på 1000 som MÅ gå til klær ville vært en stor hjelp!
      Trine D
      [email protected]

    57. Ja,jeg har vært medlem hos KappAhl i mange år og handler mye der,noe til meg selv—men aller mest til de 6 herlige barnebarna våre ♥
      Benytter meg av tilbudene med 3 for 2 og andre gode tilbud de har. Skulle jeg bli den heldige vinner,hadde jeg kjøpt klær til de to tullene våre i Singapore på 1mnd og 18 mndr…Så skulle farmor hatt kofferten full av lekre klær når vi kommer dit først i oktober ! 🙂 Men det blir nok noe fint derfra til prinsessene uansett ♥
      [email protected]

    58. Ja gjør ofte det, smart å få med seg litt gode tilbud 🙂
      Vinner jeg blir det vl noe til min sønn som har vokst fra det meste i skapet i sommer, tror han snart eller nå må over på herreavdelingen 🙂

    59. Jeg får melding på mobil om forskjellige tilbud som jeg godt kan benytte meg av. De er geniale når jeg som student ikke har mye penger til overs. I tillegg ligger det så nærme der jeg bor så en kjapp tur innimellom er ikke umulig 😉 Men akkurat barneklær blir det vel ikke…

    60. Benytter meg som oftest av 3 for 2 tilbud hos KappAhl, også tilbud som minus kr 100 på alle bukser til skolestart. Synes jeg får mange gode tilbud på sms fra KappAhl

    61. Wow for en flott Give-away,hadde vært supert å vinne!!!!Skulle brukt gavekortet bare på meg selv tenk….høres vel egoistisk ut,men det er jo bare fordi jeg har brukt mine egne penger på nytt til barna – heldigvis føler man at man får mye for pengene når de kjekke to for tre tilbudene kommer og det blir fort litt ekstra i handleposane,men med en god følelse…og da kommer ho mor her i bakerste rekke! Skulle unt meg en luksusstund i en av Kappahls mange butikker og kjøpt meg nytt fra innerst til ytterst!
      Toveklem 🙂

    62. så flott giweaway <3 Jeg benytter meg ofte av KappAhl sine tilbud, enten 3 for 2 eller annet salg. Hvorfor betale full pris for klær? Er medlem så jeg får sms, og da er det bare å ta seg en tur og kikke. Med 3 barn og trang økonomi er det en glede i hverdagen å handle flotte og rimelige klær 🙂 Tenk å vinne her, da hadde det blitt hurra i stua! Deler på FB og instagram 🙂 mvh Hege

    63. Hei. Dessverre finnes det ikke noe KappAhl her jeg bor. Jeg og mamma tar 2 handleturer sammen i Oslo i året og KappAhl er en av de butikkene vi handler i. Jeg er en barnslig 35 åring som liker å se sexy men elegant ut. Og litt sekretær aktig. Mamma er en supersporty dame som er 61 og man ikke tror er en dag over 45. Hun kler seg meget stilfult og ikkek som ei gammal dame. Hadde vært moro å vinne et gavekort til neste handletur. Jeg er stor fan av undertøyet også. Nå hadde det vært på tide å få bytta ut noen av de utvaska gamle trusene hehe. De har ofte 3 for 2 på undertøy og det benytter jeg meg alltid av hvis det er. Jeg er også medlem hos KappAhl men det lenge siden jeg har mottatt noe sms av de. Har de glemt meg?

    64. 3 for 2 er helt toppers tilbud, spesielt om du er student som jeg er, og skal handle til tantebarnet mitt. :-)) Det er masse fint på Kappahl!

    65. Jeg benytter meg ofte av tilbud når jeg handler klær, og Kappahl er ingen unntak. Snuppa passer inn i newbie-klærne enda, og de er så fine!

    66. Benytter meg ofte av 3 for 2 tilbudet fra Kappahl. Så flott å rusle ut med fulle poser med nye klær

    67. Jeg er så definitivt med! 🙂 Elsker Newbie-delen, og benytter meg av 3 for 2 når jeg er der, til sønnen min på 4 mnd.
      Hilsen gammel “REMA-enke”. 🙂

    68. Åh, denne må jeg være med på! Jeg benytter meg av og til av tilbud hvor man får 3 for 2, men det kommer helt ann på om jeg faktisk finner 3 produkter som jeg liker! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg