Refresh!

Varmen har kommet, og jeg er sannelig takknemlig for det. Om babyen er så veldig glad for at jeg jobber med brunfargen er jeg jammen ikke så sikker på…! I dag har jeg hatt fri, og kost meg med småærend, flere bunker med blader, og solt meg (…med beina i bassenget til barna!) Og det var såå deilig! Vi toppet ettermiddagen med grilling og en så aldeles liten tur til IKEA.. må  jo benytte seg av de tilbudene som er 😉

I morgen er det klart for en etterlengtet frisørtime hos Fiinbeck og Fia. Nå som disse gravidhormonene løper løpsk i kroppen min, har håret blitt mye mørkere og etterveksten vokst i rekordfart! Det er jo ikke SÅ lenge siden jeg satte på extensions…! Denne turen tilf risøren blir litt trist, siden jeg har bestemt meg for å ha en pause fra peaks hair extensions helt frem til etter at babyen er født. Jeg vil la håret hvile før jeg setter i gang med amming og den slags! !…jeg kommer til å føle meg litt naken uten det lange gode håret mitt ! ! H E L D I G V I S er det kun for en periode, så det skal jo gå bra!!

Selv om jeg stort sett har flette i forskjellige varanter, så er det ekstra stas når man har tid til å ordne seg litt… og da går det i krøller du gitt! ! !


Bildet under er fra en gang tidligere, men her ser dere før og etter bilde på Peaks hair extensions 🙂

Kaaanskje, om noen er interesserte, så kan man jo få til en rabattkode på både klips og påsett av extensions fra Peaks?

Rekk opp hånda om det er av interesse! !

9 kommentarer

Siste innlegg