Statusoppdatering svangerskapsuke 30

Det er på tide med en oppdatering fra magehuset. Nå er jeg godt ut i uke 30, og så vidt begynt å jobbe litt mindre. Jeg har begynt å forberede meg på å få baby inn i leiligheten vi bor i nå, og at det blir et flytterush i ukene etter han eller hun har kommet. Vi har så smått begynt å kjøpe inn noe av det vi trenger, men fortsatt er listen lang! ! Det gjør det jo ekstra vanskelig når man ikke vet hvilke kjønn babyen er…!

♥ Termin: 9. september 2014

♥ På vei: 29 + 6

♥ Igjen til termin: ..litt over 2 måneder

♥ Kjønn: Lykkeliten.. magefølelsen sier gutt, men vi vet ikke kjønnet på babyen denne gangen <3

♥ Navn: ..vi har begynt å lage en liste på hvert kjønn, og har da våre favoritter!! 

♥ Aktivitet innenfra: MASSE! Veldig stor forskjell fra de to forrige! Mye liv og aktivitet til faste tider på døgnet..

♥ Vektøkning: …jeg håper og tror at jeg ender på det samme som med de to forrige..

♥ Strekkmerker:…de er ikke velkomne her i gården!!

♥ Plager: Blodtrykksfall, svimmelhet og ryggplager.. de måtte jo komme! akk..

♥ Utålmodig: I det siste så har jeg begynt å kjenne at magen begrenser meg litt, så ja, littebitt utålmodig 😛

♥ Tungt: Kroppen er jo tyngre, men ikke noe jeg tenker over at er tungt..

♥ Humør: …litt mer emosjonell, kanskje?? 

♥ Melk i brystene: Råmelk..

♥ Vann i Kroppen: ..tror ikke det!

♥ Kynnere: Ja, har kjent dem siden uke 16!

♥ Søvn:  …det er nok to andre småtroll som f

orstyrrer nattesøvnen mer enn krabaten i magen!

♥ Sulten: Kanskje litt mer småsulten enn vanlig..

♥ Matkikk: Vannmelon <3

♥ Barnerom: ..dårlig med det enda ja!

♥ Innkjøp: …mangler ALT av utstyr!!!

♥ Fødselen: ….gruer meg mer denne gangen, men det er jo fordi jeg vet at det bare er en måte å gjøre det på! 

♥ Hodet ned: for øyeblikket så gjør den det..

♥ Høygravid:..noen uker igjen til det ..!

♥ Sykehusbaggen: det skjer ikke før jeg skal føde!

♥ Kontoll: mandag 30 juni

3 kommentarer
    1. Rt så koselig å følge deg! Snuppa her er 8mnd yngre enn filip og.nå venter vi nr 2!:) akkurat gått over 3mnd nå så begynner å glede oss:) du ser flott ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg