Heldresser til reduserte priser!

Det er nesten litt slik at man NESTEN ikke får nok klær. Ihvertfall i den alderen som ungene mine er i nå så sliter vi klær. . Derimot i den alderen der da bare ligger på teppet og pludrer, er det kanskje ikke sliting av klær som er deres største oppgave. I dag har jeg lett frem noen heldresser som selges på www.trendsales.no til reduserte priser. Jeg har funnet flere favoritter, blant annet fra Poppy Rose!! Her kan man ihvertfall gjøre seg noen kupp på klær som nesten ikke er brukte. Ja, noen er jo til og med helt nye. Jeg har handlet fra trendsales flere ganger, og spesielt ting som jeg synes er litt dyrt i utgangspunktet. Jeg har tidligere tipset dere om å kjøpe ytterklær herfra..! Jeg har lagt inn bud på noen av heldressene dere ser under, så håper jeg at det dukker opp noen nøytrale godsaker i postkassen etterhvert!! Sjekk ut HELDRAGTER her. Og om du vil kjøpe noe, og ikke allerede er medlem, kan du melde deg inn gratis HER.

Marmar heldress, Okker Gokker, Okker Gokker Okker Gokker, Wheat, Poppy Rose, Mini a Ture, Mini a Ture, Mini A Ture, Mini A Ture, Mini A Ture, Supersøt fra Wheat str 74 kr 100, Deilig myk heldress fra Okker Gokker str 70 kr 80, Søt fra Mini a Ture str 62, Søt med prikker fra Mini a Ture str 68 kr 90, Okker Gokker str 3-6 mnd kr 50, Nydelig kjøredress fra Poppy Rose, Noa Noa str 62, Mini a Ture str 62 kr 100, Nydelige drakter fra Petit By Sofie SchonnorPoppy rose str 68, Mar Mar, Heldress fra Mini A Ture str 18 mnd kr 75, Nydelig strikkadrakt fra Noa Noa str 0-3 mnd kr 200, deilig drakt fra Petit By Sofie Schonnor.

Digger alle dragtene på øverste linje på dette bildet..!

..og selv om det er sommer i Norge, så vil jeg tipse om å sjekek ut det som selges av ull.. Mye flotte plagg å kapre seg på denne tiden av året, da flere rydder i skuffer og skap og leter frem sommerklærne! 🙂 Sjekk HER. Alt ifra hjememstrikekde plagg til billig billig pris og kjente merkevarer som lille lam, joha, alpakka, name it, osv..

 

//i sammarbeid med trendsales.no//

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg