Vårtilbud fra oss! !

I dag har vi nytt solen og det å ha noen timers barnefri. Jeg har lest interiørblader, drukket pepsi max og tatt livet med ro! Det var en deilig deilig følelse, som fikk babyen i magen til å gå bananas. Ikke helt vant til at jeg slapper av, og det merkes! ! I kveld vil jeg gjerne gi dere en rabattkode fra min faste samarbeidspartner www.knerteogkaroline.no, hvor dere kan få 20 % på ALT i hele nettbutikken. Dere har nå sjansen til å kapre ordinære varer til 20 %, inkludert alt til 17 mai! Hip Hipp Hurra for det! ! !

KODEORD: Rachel20

Jeg elsker fargenyansene i vårens kolleksjon! Traktor er ekstra stas for tiden! !

En sommermorgen ble det sannlig frokost ute i det fri. . . Vi skulle nemlig se på traktoren og gravemaskinen som var nede i veien vår.

Virkelig stas! !

www.knertenogkaroline.no

KODEORD: Rachel20

Snuppa i sine favoritter fra Name It. . (hårbånd fra HM)

 

Frakt kommer i tillegg på 59 kr, og kodeordet kan skrives inn på side 2 i bestillingen  🙂

TIlbudet varer fra og med i dag, søndag, og ut onsdag 30 april! !

2 kommentarer
    1. Hannah: Hei 🙂 Jeg går til ei som heter Ida, som jobber i Ila. Hun er veldig flink. Anita som er en av eierene er i mammapermisjon, så henne gikk jeg til først 🙂 Jeg vet det også er ei som heter Pailin (tror jeg) som holder på mye med extensions.. Men ville prøvd hos Ida først 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg