Happy Sunday

Det er stilt i huset igjen. Etter 6 timers full rulle, har Filip sluknet til formiddagsdupp, som noen ganger varer i hele 3 timer, og Lilja har blitt utstyrt med leire, kinderegg og puslespill. Bolledeigen har hevet i mange mange timer, og snart er det klart for å teste dagens bakst. Om ikke så lenge komemr foreldrene til Robin og kanskje mormoren og søsterens hans for å se på huset, så da blir det kaffegjester og kakespising i samme slengen. Dere skjønner det, at Robin fyller 30 år i morgen, så da må det jo feires både før og etter! !

Formiddagen har vært rik på huslige gjøremål. Vi har underholdt barna så godt vi kan med bollebaking, hopping i senga, rydding av rom, og søvsuging. . og pussig nok så virker det som at de har hatt en strålende dag hittil..!


Bollebaking kan være veeeeldig koselig <3

…og støvsuging er faktisk ikke SÅÅÅÅ ille 😛


…og en liten timeout på teppet etter husrengjøringen er lov! !

Klem fra oss

6 kommentarer
    1. Hei:-) Et spørsmål som ikke har noe med dette innlegget å gjøre,men jeg har lest igjennom innleggene dine får en stund tilbake. Med tanke på flaske til baby, hvor gammel
      var de da du prøvde de med flaske første gang? Hvor ofte ga du dem
      flaske slik at de ble vant til den også? Vet at de anbefaler å vente med å prøve til ammingen har kommet godt i gang:-)

    2. Liva: Hei 🙂

      Jeg tror dette er veldig individuelt, og svaret du får ofte er forskjellig fra person til person. Jeg har vært heldig når det kommer til jormødre og anbefalinger, og de har sagt at jeg må føle på det selv. Blir jeg utslitt av å gi melk, så kan man avlaste med smukk, og har man behov for en “timeout” som matstasjon, så er er det helt ok å prøve flaske. Jeg har aldri vært hysterisk over noe av dette, og ga smukk før vi dro fra sykehuset med begge to. Begge mine fikk også flaske ganske tidlig, slika t de fikk venne seg på det. Tror kanskje de var rundt 2 uker da jeg kunne dra ut av huset i noen timer, og flaska var godkjent 🙂 Så mitt tips er å prøve, men ikke venn barnet på det om du har nok melk til å gi selv 🙂 Pappan synes jo det er veldig stas å få gi barnet sitt mat “på samme måte som mamma”, så det er jo en av de positive tingene med at barnet tar både og 🙂

    3. Christina: Takk for det 😀 Jeg handler egentlig litt her og der, men det de har pås eg på bildene er jakke fra Little Mountains vår/sommerkolleksjon, og printbukse fra en jallabutikk i Thailand 😛 Fili har jakke fra cubus og shorts + strømpebukse fra Pomp de Lux 🙂

    4. Tusen takk får svar Rachel:-) Med første var jeg
      nåkk mer hysterisk ifh til det med amming, alle sa
      at jeg måtte amme så så lenge, ble jo så stressa selv. At jeg etter 3
      mnd ikke hadd mer melk igjen. Produkajonen stoppet opp bare. Åsså va lille over 1mnd før jeg prøvde flasken men da ville han ikke ha den. Men tok den plutselig bare når min matstasjon ikke fungerte mer. Tror derfor jeg skal prøve flasken tidligere denne gangen. Ga du de flaske ofte slik at de ikke glemte den hvis du skjønner meg? 🙂 litt sånn no og da eller flere ganger i uken?:)

    5. Så stor Lilja ha blitt, hun blir bare mer og mer lik sin far, du kan ikke skylde på postmannen nei, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg