Feelgood Springtime!

I dag knasket jeg siste del av pencilinpillene, og føler at formen begynner å komme tilbake for fult. Jeg investerte i en fridag, og brukte den på å ordne håret, kjøpe bursdagsgaver og ikke minst til tapettitting. Jeg ble i grunn ikke noe klokere av sistnevnte gjøremål, men jeg har ihvertfall startet prosessen. Ellers så ble det nye lokker og en fornøyd vårglad Rachel ut av dagen..

Jeg har flere ganger skrevet om peaks hairextensions, og gjør det igjen. Jeg har brukt håret i snart 2 år, og er superfornøyd med både hår og de som utfører jobben. I dag var daen for å lysne håret og komem seg tilbake til vår og sommer fargen. I vinter har jeg hatt en smule mørkere tone, samt mørkere striper og kortere hår. Denne gangen ble det lyseste blond og 60 cm hår. Flotte saker! Jeg brukte 4 døgnets 24 timer på Fiinbeck og Fia i Ila, og det uten anger.

Bildet over er fra etter påsetting av 60 cm hår. Jeg mener at vi brukte rundt 2 – 3 pakker med hår..

Jeg ble superfornøyd med håret i dag, og gleder meg til vår og lysere tider. Ikke minsk friskere!

I tillegg til å føle meg fresh på håret, hadde jeg på meg en nyyydelig cardigan fra Iis Woodling <3

Håper du har hatt en super dag! !

#iiswoodling #peakshair #extensions #hairextensions #frisør #fiinbeckogfia #trondheim #feelgood

6 kommentarer
    1. Me-t: det er jo selvfølgelig en investering o deg selv. Og det fine med tape extensions er at du kan bruke håret flere ganger 🙂 mæ bare bytte tape når man flytter opp festene 🙂 så etter runde en, betaler man bare for oppflytting og eventuelt farg/ettervekst osv 🙂 men ja, det koster å gjenge seg 😉

    2. Hvorfor har du sletta innlegget om ioffer? tenkte å bestille derfra, men er det ikke så bra side alikevel?

    3. Thomas: hei 🙂 etter mye om og men og anklager om at jeg støtter barnearbeid og den slags, konkluderte jeg i å ta det bort, og heller gi tipset videre til de som spør. Jeg personlig har ikke noe negativt med siden, og kommer til å bestille igjen 🙂 men anklager, spekulasjoner og debatt om hvor jeg kjøper mine private joggesko orker jeg ikke ha her 🙂 men husk å velg riktig str da :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg