Barneklær: vårinspirasjon!

Det er lett å la seg lure av det fine været vi har hatt i vinter. Her i Trondheim har vi hadd veldig lite snø, og vi har vært priviligert med bar bakke og sykkelføre. Butikkene bugner av SALG, noe jeg egentlig ikke er spesielt “fæn” av, og jeg venter i spenning på at vårnyhetene skal innta hyllene. Noe har selvfølgelig kommet, men de fleste av mine favorittmerker holder fortsatt igjen mestparten. Så da jeg bestemte meg for å lage et vårinsirert innlegg, var det faktisk ikke så mange vårvarer å finne på nett. Men fargene for våren er klare og jeg ELSKER kombinasjonen som kommer i år!

I år kan man la seg friste av mintgrønn, dus gul og peach farger, knall rosa, blomstrete mønster og løse kjoler.

På bildene finner du noen favoritter fra Mini A Ture, Wheat, Molo MeMini, Little Pieces, Bisgaard,Freds WorldGeggamoja, Mini Rodini, Hummel, og How To Kiss A Frog. . .

Jeg GLEDER meg spesielt til å se mer fra MarMar, Little Mountains, Wheat og Poppy Rose

 

Hva synes du om vårens fargekombinasjoner?


 

4 kommentarer
    1. åh det er så gøy at du viser fine klær til gutt! som mamma til to gutter drømmer jeg om alt det fine jentene har, men heldigvis kommer du og viser til gutta og! 🙂 fortsett med det!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg