Tøysekopp!

Happy Valentines Day <3

Hvordan har dere feiret denne “nye” dagen vi skal feire?

Vi har i grunn aldri pleid å feire så mye, siden vi feirer “år” 5 februar. I år hadde vi vært sammen i 8 år, så 5 februar slo vi til med kinodate. . . i dag derimot hadde jeg ikke forventet mye, men sannelig ble jeg overrasket med røde roser, stearinlys og frokost da jeg kom på jobb. Det var en finfin start på dagen!

Eller så startet jeg med to hypre småtroll. Eller, de våknet kanskje ikke full i sukker, men siden jeg klarte å sovne i noen minutter, så hadde de forsynt seg med godsaker fra kjøleskapet. Lilja kommer seg opp på benken selv, og klarer å åpne alle skuffer, skap og kjøleskap uten hjelp, så på mornigen så styrer og ordner ungene, så lenge de vet av mammsen ikke får med seg noe som helst..det er jo ikke snakk om å si ifra…!! det blir jo ikke noe gøy! 

I dag fant jeg de på badet, innerst i en krok, med hver sin skål med drops. Da jeg spurte dem om dette var lov, fniste de are å sa “neeeei, vi må spørr først, men du sov!!”. Og da måtte jeg i grunn le litt, fordi det var jo sant. Jeg sov jo!

…og selvfølgelig så er man jo BESTEVENNER på slike dager…!

….”Mamma, vi e tullefant og tøysekopp bestevenna vi” …

…eller slike dager som på bildet under, hvor man finner begge barna hoppende i sengen og flirfull til tusen..

(her hadde de revet ned allt som hang på veggene, og hoppet rundt på glitrende prinsesser i sengen)

SUPERMORSOMT!!

Og BESTEVENNER er de selvfølgelig siden de har LIK jakke og LIKE sko, OG har samme mat med i barnehagen!

Det er nemlig kjempeviktig..!

Det er først nå i de siste ukene at ungene virkelig begynner å leke seg godt sammen. Det er jo ikke mer enn 15 mnd mellom dem, og jeg tror at med tiden så vil de få stor glede av hverandre. Vi bare venter på at språket til minstemann skal løstne, og da tror ejg det åpner seg en helt ny verden for han. Da kan han endelig ta igjen verbalt også! Nå er det storesøster som er sjefen.. enn så lenge!

 

 

4 kommentarer
    1. morro å se hva jeg har i vente! merker at ting løsner mer og mer her også, og tror når språket til lillejenta mi kommer på plass blir ting enda lettere (Y)
      her har feiringen vært 2 syke barn : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg