Joggishelg og søndagstilbud! !

Vi startet fredag med dobbel øyekatarr, feber, hoste og snørrete neser.. . og utover dagen så var vi sannelig 3 av 4 innenfor kategorien “redusert”. Jeg hadde vært noen timer på jobb først, men kun forde det er januar, kunne en av oss dra hjem til barna, og siden jeg allerede var i dalende form, ble det hjemmedag. . . og med to stk småsure, slitne og overtrøtte unger, som bare trenger mamman sin, og som helst vi ha meg helt for seg selv, ble det kniving om fangplassen og oppmerksomheten. I den 30 minutters lange duppen til Filip sovnet jeg og Lilja på sofaen, og heldigvis klarte jeg å lure han med meg på soverommet, og vips så var vi hele bøtteballetten i storsenga, sovende! Takk gud for noen timer på øyet. Vel og merke så våknet vi alle i forværret tilstand, og jeg fikk nok en gang konstantert det at å la kroppen hvile ikke er noe sjakktrekk. Men nok om riktes tilstand her i heimen.. 

Før helga fikk ungene pakke fra knertenogkaroline, som var en av mine faste samarbeidspartnere i 2013, som også i 2014 blir å pryde noen av innleggene. Selvfølgelig med en fordel til dere lesere. Bare for noen dager siden oppgraderte de nettbutikken sin, og har virklig blitt en flott plass å handle. Med nyheter hver dag, er det allerede vårfarger å finne hos knertenogkaroline.

I dagens innlegg får dere 25% rabatt på ALLE varer, og 50 % på alle varer som ligger i DENNE kategorien. For å få 50 % rabatt, må dere bruke koden 50%. Ønsker dere å benytte BEGGE kodene, alts 25 % på ordinærvarer, og 50 % på salgsvarer, så lager dere to bestillinger, sender en mail til [email protected] rett etter bestillingen med bestillignsnr, så blir dere kun belastet frakt for en bestilling. Frakten er som vanlig 59 kr, uansett hvor mye du bestiller. 

kodeord: Rachel gir deg 25 % på ordinære varer

kodeord: 50% gir deg nettopp det på alle varer i denne kategorien. .

Buksen som hørte til var jo selvfølgelig utsolgt akkurat i øyeblikket jeg kjøpte varer, men de har fått dem inn igjen nå! Også de suuupersøte jakkene med ape på!

Vil også informere om at dersom du er GRAVID og har fått en termindato, eller akkurat har født, så kan dere sende meg en mail, og få en kode som gir deg hele 35 % i newborn kategorien ! ! Tilbudet gjelder frem til 6 mnd etter fødselen..!

mail: [email protected] (NO, ikke COM)

Kodeordet skrives inn på side 2 i bestillingen, og frakt på 59 tilkommer uansett hvor mye du bestiller. Du kan bestille emd begge tilbudskodene, men for å slippe dobbel frakt, send mail til knertenogkaroline etter bestillingen.

 

Ha en finfin søndagskveld




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg