Gooood Morning Coldness! (vinterdress til salgs!)

Sannelig ble det kaldt, og vinterklærne må taes frem igjen. . . Jeg hadde heldigvis ikke pakket dem langt unna, men jeg skal ærlig innrømme at følelsen av vår har sneket seg på meg, og at vinterklærne har blitt degradert fra plassene sine. Nå har sprettkulda kommet til Trøndelag også, og vi pakker på oss for å holde varmen. Heldigvis er vi godt utstyrt, og vant til å vre ute en vinterdag. For de minste barna er det nok for kaldt å være ute, så det hadde vært innedag i barnehagen i dag, noe vi merket på energinivået da vi kom hjem! Dagens “yes” på hjemmebane var at Lilja spiste potet. Hun “liker ikke” verken poteter eller saus, og uten noen av delene blir kjøttkakemiddagen relativt tam, men i dag kom vi sannelig til enighet.
Til dere som kanskje trenger vinterdresser, enten til nå elelr til neste år, så selger jeg 4 UBRUKTE vinterdresser. . Årsaken til at jeg selger helt nye dresser er at ejg rett og slett har fått for mange, og vi har valgt de som passer barna våre best. Alle merkene er merker jeg anbefaler. Lilja bruker sin Racoondress i barnehagen, mens Filip har Ticket To Heaven i bhg. Hjemme har de en dress hver fra Nordbjørn. 

 

NY Reimatec Huugo vinterdress i rosa str 92 (500kr) , NY Reimatec Huugo vinterdress i Turkise/blå str 80 (500kr), NY Name It vinterdress str 86 (400kr) , 1 x Racoon Outdoor vinterdress str 80 (400kr).

 Hvis du er intr så sender du meg en mail på [email protected] (HUSK DET ER NO og ikke COM!! )

Har også to Memini regndress i dusrosa med stjerner/prikker som selges. . Str 80 + 98 

17 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne kjøpe regndressen i str. 80. Har prøvd å sende deg Mail, men den vil ikke bli sendt.
      Mvh Victoria

    2. Hei 🙂
      Hadde ikke du en dress til lille gutten din som er gul?
      Er på jakt etter en gul dress til min lille gutt 🙂

    3. christina: jo men den er ikke for liten enda :p spørs evt hva du vil gi for den 🙂 den er så og si bare brukt sittende i vogn 🙂

    4. Oki, hva kostet den i full pris? Kan lete på nett også:)? Hvor kjøpte du den:)? Og eventuelt hvem str har du i den:)?

    5. Fant den på em dansk side du har linket til før. Var 50% nå, til 400. Men utsolgt:/. Hvem Str har du? Og hadde du vært interessert i å selge den?:)

    6. Heei! 🙂
      Ville bare si at jeg er fast leser av bloggen din, og jeg ble skikkelig sjokkert i dag! Kom nemlig over en blogger som er litt mindre kjent, og hun er virkelig prikk lik deg! Dere kunne vært søstre :O Jeg legger ved linken i url-feltet hvis du vil se din tvillingsjel haha 🙂

    7. Jeg får heller ikke sendt deg mail ,men lurte på om du har solgt den memini regndressen i str 98? Hvis ikke er jeg veldig intr:)

    8. Nei, fader det var synd:-( men men
      jeg skrev nok com i stedet for no ja, så da skjønner jeg hvorfor det ikke gikk:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg