Those Christmas Pictures..

… ja, de berømte julekortene ble jo aldri sendt ut, så i år ble det ingen julekort fra denne kanten.. og selv om tradisjonen sier at man skal lage syv sorter, så holdt det med to for vår del. Sjokolade og pepperkaker var det vi rakk før desember var omme og sunnhetsfokuset var i gang. Vi som de fleste andre slenger oss på bølgen, og satser på at livsstilen varer lengre enn to uker ut i januar.

Søtisene ble selvfølgelig pyntet opp og forberedt til julefotografering. Litt sånn på tampen av desember og etter en halv dag i svømmehallen.

Ikke akkurat helt sjakktrekk!

 
Barna har på seg antrekk fra flere av mine samarbeidspartnere.

Lilja har på seg strømpis fra knerten&karoline, skjørt og genser fra Wheat, hårsløyfe fra Lillemartine og sko fra Falkanger.

Filip har på seg Skjorte fra LilleMartine, vest og bukse fra Wheat og vintersko fra Superfit.

LiljaJeg har handlet på budsjett for denne uken, og sannelig endte jeg på 1003 kr. Til tross for at det allerede er torsdag, så handlet vi for tusenlappen, selv om denne skal vare for en uke. Vi fylte opp av det vi trengte, og håper at neste uke kan bringer noen kroner i sparekassa. På ukens meny er det ikke mye fancy, men en av de tingene jeg har tenkt å prøve meg på, er vårruller fra det nyeste oppskriftsheftet til Rema 1000 🙂 Dere skal få høre hvordan det går, da det kan bli en spennende seanse. Jeg har aldri laget vårruller, og heller ikke vært spesielt glad i det fordi det er så mye rart i dem.. så nå tenkte jeg at om jeg lager dem selv, og ser hva som er inni, at det kanskje var noe for meg. Tenkte jeg skulle steke dem, og ikke fritere dem, da det blir jo veeeldig usundt!  I’ll get back to this springrolls!

Så kommer vi til dette med nyttårsfortsetter. Jeg synes de er de samme hvert år, og at de forsvinner litt med tiden. Jeg er overivrig når januar kommer, men sklir ut når det oppstår feks selskap, bursdager osv. Da klarer jeg aldri å komme meg tilbake til den opprinnelige planen. I år har jeg ETT nyttårsønske. Ønske, vell og merke! Og det er et året 2014 skal bli bedre enn 2013. Det kan da vell ikke være så mye å be om? Eller jobbe litt ekstra for? Det er oppnåelig. . .

(så kommer alt dette med å trene mer, spise sundt, aktivisere barna mer, gå mer tur med hundene, prioritere bedre osv som en selvfølge..)

 

Hvis du skulle si ETT nyttårsfortsett, hva er det?

 

3 kommentarer
    1. Så fine bilder av de skjønne små. Er veldig glad i rema 1000 sine oppskrifthefter, men har ikke det nyeste.. Så blir nok en tur på rema i dag:) Elsker vårruller så spørs om ikke jeg må prøve å lage de selv. God helg til deg og dine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg