Adventskalender Luke nr 23 -spiraltang-

Det er ikke ukjent for dere at jeg har extensions. Jeg har brukt peaks tape hair extensions i over 1 år, og er superfornøyd! Etter at jeg fikk lengre og fyldigere hår, har det blitt morsommere å ordne seg litt mer på håret, og da jeg fikk en spiraltang fra Fiinbeck & Fia i julegave i fjor, åpnet det seg en helt ny verden for meg. Fra å krølle håret med en gammel krølltang som ga små krøller og tok opp imot 40 min å krølle, er det gjort på under 10 minutter, og det ser fantastisk fint ut!

Dages luke leveres av Fiinbeck og Fia, og de stiller med en ROOSA supersexy spiral/krølltang fra Gorgeous.

Meld deg på og vinne denne flotte bestselgeren!  !

HVILKEN FRISYRE HAR DU PÅ JULAFTEN?

HER kan du se hvordan fotballfrue krøller håret sitt med denne spiraltangen. HER kan du se hvordan man lager en Fishtail Flette. HER kan du se hvordan man lager en vanlig fransk flette pås eg selv. Det finnes også en supersøt flette som heter Milk Made Braid som du kan se HER. Et alternativ til julefrisyren er også donut frisyren som du kan se steg for steg på HER

74 kommentarer
    1. Julaften skal jeg ha rett hår 🎅 eller i donut, ingen krøller da jeg ikke har krølltang 😹 Krysser fingrene 🙈

    2. Denne jula er gutane mine med farsfamilie, så eg har ingen andre enn meg sjølv å pynte opp og styre på med – dermed blir det tid til å krølle håret! 🙂 Håpa å få det til med rettetanga, visst ikkje blir mammas gamle krølltang tatt i bruk.

    3. Ooohh denne ville passet meg perfekt!! Jeg krangler nemlig ofte en times tid med min krølltang, så dropper den som regel bare! Og i morgen, julaften, skal jeg nemlig krølle håret 😉 Så pick me, pick me! (Evt om du kunne skrevet pris, så man vet om den passer lommeboken min eller ikke) 🙂 God jul til deg og dine, Rachel 🙂

    4. Jeg tenker å ha krøller, men har lenge ønsket meg en spiraltang, som etter min mening gir myye finere krøller! 🙂

    5. Jeg skal krølle håret med en gammel krølltang!! Krysser fingrebe for at jeg slipper det neste år 😉

    6. Lager meg krøller med rettetanga mi tenker jeg. Spiraltanga hadde vært flott til jentene mine 🙂

    7. Jeg skal ha en enkel fransk flette som går skrått istedet for rett ned, hvis du skjønner den flotte forklaringen min 😉

    8. I år blir det nok hengende rett ned. Vil ha krøller, men den som hadde tid og tålmodighet til å bruke en time på krølltanga:/ Krøller på 10 minutter hadde gjort susen for ei småbarnsmor i tidsklemma:)

    9. Åh, denne vil jeg vinne! Hadde vært tidenes julegave for meg som eeeelsker å drive med hår 😀 Fletter, krøller, retter og styrer med alle venninnene mine sitt hår, og mitt eget 😉 På julaften tenkte jeg å lage en tykk og fin flette rundt hodet, og feste den med flotte spenner. Hvis det ikke fungerer, pga. mitt tykke hår, tenker jeg å krølle det med rettetangen min.. Hehe.
      GOD JUL!

    10. Her blir d nok brukt donut te å sett opp håret i år…men skulla gjerne hatt ei krølltang og laga krølla istedet;)

    11. Lillesøsteren min spurte pent før i dag om hun fikk lov til og krølle håret mitt i morgen, å det får hun selvfølgelig lov til 🙂 men vi har ingen krøll tang så vi må ta i bruk en godt brukt rettetang å håpe på en noelunde bra resultat 🙂 en spiraltang hadde vært knall til slike anledninger 🙂
      -Frida.h

    12. I år blir det oppsatt hår med fletter 🙂 skulle gjerne hatt krøller, men prakkes bare når jeg prøver med glattetangen! God jul til deg og dine, Rachel 🙂

    13. Håret mitt må nok henge rett ned, da jeg ikke har krølltang og det er umulig å sette opp. Men blir nok bra likevel 🙂

    14. De siste årene har jeg vekslet mellom rett hår og krøller:)
      Denne hadde det vært supert å vinne, da jeg bruker min mammas krølltang fra 90-tallet;)
      *Krysser fingrene*

    15. Jeg skal ha vanlig løst hår, da jeg ikke har noe krølltang. Så hadde blitt veldig glad om jeg hadde vunnet 😀

    16. Jeg ønsker meg en slik en. Skal rette håret på julekvelden, men det er bare fordi jeg ikke har en krølltang ennå.

    17. Jeg har litt “vanskelig” hår, så jeg rettter ut først..så får jeg se hva jeg gjør etterpå. Om det blir fletting eller curls 😉

    18. Håret er ikke bestemt, kommer an på hva jeg føler for der og da. men en slik krølltang hadde vert helt perfekt for denne travle mammaen 🙂 God jul til dere og måtte disse dagene bli magiske

    19. I år så tror jeg det blir hestehale, krølltanga mi er ødelagt så krøller blir det ikke. Takk for en spennende julekalender:) Gleder meg til å følge bloggen din vidre.
      God jul til deg og dine:)

    20. Det blir nok oppsatt idag på noen måte, lettest det med en klåfingra baby 🙂 Men ønsker meg veldig en krølltang!! God jul 🙂

    21. Viss eg får tid blir det donut, men med tre små under fire år og middag som skal lages er sjansen stor for den kjedelige standard hestehalen 😉 God jul!

    22. Jeg hadde planlagt en donut på hodet, men siden jeg våknet opp med feber og smerter, ser det ut som om jeg blir liggendes på sofaen idag i pysj og håret samlet på toppen unna veien 🙁

    23. Haha. Søsteren står å krøller/bølger håret mitt med rwttetang i skrivende stund, så å vinne en sånn kunne ikke passet bedre! Så ja, håret mitt (som er rett under øra kort! Krølles til i aften 🙂

    24. I år blir håret som det blir… Fra travel jobbdag , hente de 3 småjentene mine og mann og rett til mamma&pappa på middag. Ikke tid til noe styling gitt…. I tillegg har stakkars frisøren min brukket håndledd, så da stiller jeg med en fin, liten ettervekst også. Lekkert 🙂 ØNSKER meg VELDIG en lettvint spiraltang!! God jul 😉

    25. Jeg er med.
      Her har jeg fønet håret med hodet opp/ned, så det blei litt volum;p
      Har mistet så mye hår etter siste graviditet, så å krølle det stort hadde vært supert.
      Ønsker deg og dine ei riktig god jul!

    26. Her blir det flette, men hadde jeg vært så heldig og vunnet krølltang, skulle jeg prøvd dette med en gang! Håret er ganske langt, og synes det er for tungvint å krølle håret med rettetang, så denne ønsker jeg meg virkelig! 🙂

    27. Blir nok oppsatt på et eller annet vis – men har siklet lenge på en spiraltang som jeg kan lage krøller med 🙂 *Ønskermegtiljul* God Jul!

    28. Håret denne julen ble satt opp i en donut! 🙂 Skulle så gjerne hadt krøller, men har ingen krølltang.

    29. God Jul til deg og dine 🙂
      Jeg ønsker meg veldig en slik krølltang så kan jeg krølle håret på både meg og mine to døtre på 13 og 11 år 🙂 jeg hadde håret rett ned i dag, mens største jenta og minste jenta reiste til sin tante for å få krøllet håret sitt for dagen.. <3

    30. Håret ble dessverre bare rett her i dag, da jeg ikke har noe å krølle håret med. Så det ble bare satt opp med noen spenner 🙂

    31. Rett.. Derfor ønsker jeg meg en krølltang:-D
      Flott kalender, gleder meg til å lese litt hverdagsbloggimg igjen også:)

    32. I år ble det bare rett hår, det ble ikke til at jeg stresset med og prøve og krølle det. 🙂
      Så hadde vært supert med en slik krøll wand, kanskje det vil bli litt andre boller i leiren da.. 🙂
      Ha en videre fin romjul, å jeg ønsker deg samtidig ett riktig Godt Nyttår.
      Romjuls hilsen fra Monica Karin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg