Christmas Chaos

Årets største omsetningsdager er her, og bloggtiden har desverre litt nedprioritert. Jobbing fra tidlig morgen til sene kvelder, lite søvn pga forkjølete barn, lite tid med barna, null julebakst, gaver som ikke kommer til avtalt tid med posten så jeg har måttet ordne med nye, julegavehandling, levering av gaver, julevasken, pynting av juetre, møtetid med venner som bor utenbys og ikke minst tid med familien har blitt prioritert. Selvfølgelig liker jeg å være superwoman, men til tider så er det faktisk ikke mulig å rekke over alt. Ihvertfall om man skal være noe til menneske når juleklokkene ringer julen inn.

4 søndag i advent startet med egg og bacon, etterfulgt av rundvask, juletrepynting og hjemmelaget pizza. Så ble det besøk av familie og gamle kjente for julegaveoverrekkelse, og n venter noen timer i armkroken på min kjære, som jeg sjeldent ser for tiden. – Selv om vi jobber sammen, så er det fikke mye vi ser av hverandre, da det er kaotiske og hektiske tilstander i butikken for tiden. Jeg må jo også si at i går så hadde vi en SUPERLOTTOMILLIONÆR hos oss. En av våre kunder stakk av med storpremien på hele 43 MILLIONER. Han hadde handlet kupongen sn hos Rema 1000 Flatsen 7 oktober, og det er jo supergøy for oss!!!

Når det kommer til adventslukene så har disse blitt nedprioritert fremfor å tilbringe et fåtall av timer med mine nærmeste.

Det er fortsatt flotte premier igjen, og vinnere som skal kåres.

For å starte med vinnerene av ukens luker:

Luke 15, Valgfri Kivat lue fra Lille Martine: Mari

Luke 16, Bryllupssko fra Eva Brud: Ida Kristin

Luke 17, Gavekort fra Kappahl på 2000kr: Janne

Luke 18, 2 x abonnement fra Min Kino: Lisa & Jeanette

Luke 19, Gavekort på 500 kr fra Partydesign: Turi

 

I morgen, mandag, kommer en no STOR ADVENTSLUKE! Da kjører vi TO premier. Man kan velge å delta på en eller begge. En for oss kvinner, og en for de små..!

 

STAY TUNED!

– once again, beklager for dårlig tid til dere. Men slik må det bare bli…!




 

10 kommentarer
    1. Så gøy med Lottomillionær, dere har solgt vinnerkuppongen til:) Gratulerer til alle de heldige. Skulle noen ganger ønske jeg hadde vinnerlykke, men den gang ei:) Har vel hell i kjærlighet jeg da:) God jul til deg og dine:)

    2. Det hørtes ut som veldig riktig prioritering 🙂 Sammenlignet med de fleste av oss er du superwoman uansett 😉 Pass på deg selv, vennen! Stoooor klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg