Adventskalender Luke nr 18 -Min Kino-

 

Før vi dro til syden i sommer lastet vi ned applikasjonen Min Kino, som er en app med barnefilmer. Denne er blitt flittig brukt, og Lilja ELSKER å se på Lille Prinsesse. Lilja har aldri vært spesielt glad i barne tv, og vi har heller aldri sett mye på tv, men pv er jo noe jeg holder på med en god del, så Ipaden har på en måte blitt en “ting” hun får holde på med av og til. Vi har lastet ned diverse lærespill, og jeg ble overrasket over hvor fort hun lærte seg dem. Denne appen er veldig fin, og har mange flotte barnefilmer. ANBEFALES!

To heldige vinnere mottar 1 års gratis abonnement 

For å bli med i trekningen må du legge igjen et spor i kommentarfeltet 🙂

 
Min Kino er navnet på barnekinoen-appen for iOS- og Android-produkter som gir tilgang til en rekke populære barnefilmer, deriblant Lille Prinsesse, Smurfene, Bamse, Sauen Shaun og Pippi. Min Kino tilbyr barna en kinoopplevelse i trygge rammer, og med sitt barnevennlige design er det enkelt for barna å navigere blant filmene.


Man kan laste ned Min Kino fra App Store og Google Play og prøve fem filmer helt gratis. Appen kan prøves så lenge man ønsker, men om man vil ha tilgang til flere filmer må man være abonnent av Min Kino. Et abonnement koster 49 kr i måneden og gir fri adgang til alle filmer. Min Kino passer for barn i alderen 2-8 år.

Ytterligere informasjon:
www.minkino.com 

Link til App Store

Link til Google Play

Lykke til 🙂

62 kommentarer

Siste innlegg