Adventskalender Luke nr 13 – Armer og Ben –

Vi er over halvveis til julaften, og gavene er SNART ferdigpakket. Jeg har noen få igjen, og det er de jeg så absolutt ikke har peiling på, men i løpet av helga så er planen å være ajour. I år har jeg prøvd å være bevist på tilbud og rabatter når jeg har kjøpt gaver, og bare på grunn av denne bevistheten, så har jeg spart me amnge kroner. Feks på tilbudsdager på nett, medlemskvelder, medlemstilbud osv. My bra man kan få tak i, og det er jo stort sett nye varer som er på rabatt!

Dagens luke leveres av den nydelige nettbutikken armerogben.no som er en nettbutikk med et litt annerledes utvalg. De fører merker ikke alle andre har, og har mange av mine favoritter som feks Paz Rodrigues, MarMar Copehagen, Mole, FUB, Marie Chantal, Esencia, Dolly mfl. Bak dagens luke skjuler det seg et gavekort på hele

900 kr

…for å delta må du fortelle meg HVOR MANGE FØLGERE per akkurat nå @armerogben har på instagram 

(i og med at dette tallet vil endre seg hele tiden, trekkes vinneren tilfeldig ut ifra realistiske tall. Er du ikke på instagram, kan du fortelle meg hvor mange følgere de har på facebook)

 

Jeg kjøpte nettopp det gule skjørtet til Lilja. Det er suuupernydelig og i ULL!! Kunne tenkt meg DENNE blå genseren til.

Ser for meg tykk strømpis, gult skjørt, en tykk genser og ugs..!

Den selebusken fra Mole har jeg siklet på LENGE til Filip! Jeg har lagt inn aksjene hos svigermor some r strikkefantome, så jeg håper at Filip får seg en slik med tiden!

114 kommentarer

Siste innlegg