Adventskalender Luke nr 5

Det å handle julegaver er stressende nok for mange. I går hadde jeg samlet mange ærend på en og samme dag, og i tillegg tatt meg fri resten av dagen for å kjøpe julegaver. Etter avtalene jeg måtte, klarte jeg kun å kjøpe tre julegaver. Jeg føler det er så mye å velge i, og blir sliten i hodet av å gå frem og tilbake mellom butikker, uten å kjøpe noe som helst. Jeg liker at gavene jeg gir ifra meg er gjennomtenkte og handlet til en person, ikke “kvantumshandlet”. . Ikke slik at det bare er en gave man kjøpe. Så etter noen timers trasking på senter og i byen, endte jeg opp med å kjøpe tidenes nyeligste julekjole til Lilja fra I Love Georgeous hos Lillemartine, før jeg hentet ungene tidligere enn vanlig. Vi skulle nemlig hjem for å bake pepperkaker!

Planen min om å gjøre ferdig julegavene falt i grus, men heldigvis ble jeg klokere på en ting: JEG SKAL KJØPE DEM PÅ NETT!!!

Det er ofte billigere, OG enklere!

Dagens adventsluke leveres av Jollyroom.no, som er en nettbutikk med et STORT utvalg av det man trenger til barna.

Med både GAVEKORT OG RABATT i dagens luke, MÅ jo noen julegaver falle å plass nå?

PS: svaret finner du i øverste tekstlinje på nettsiden til jollyroom.no Kommentarene i dette innlegget vil ikke bli vist før luken er avsluttet.

Dagens advenskalenderluke leveres av nettbutikken JollyRoom, som er en nettbutikk med alt til små og store barn. Planen er å kjøpe ski til Lilja i år, mens Filip mest sannsynlig får noe praktisk eller kommer til å trenge den nærmeste tiden.

Jollyroom gir bort et GAVEKORT på 600 kr, OG

RABATTKODE som gir dere 15 % I HELE NETTBUTIKKEN, INKL ALLEREDE NEDSATTE VARER!!

 

RABATTKODE: rachel15

Koden er gyldig til 15.12, og kan kun benyttes EN gang per kjøper.

 

 

159 kommentarer

Siste innlegg