..et hverdagsglimt

“Det er tusen ting jeg egentlig burde gjort, i stede velger jeg å stenge meg inne i kulden. Bare for et minutt eller to. Det er så stille og fredelig her inne, ingen som maser eller forventer noe. Minuttene har gått, og mine minutters stillhet er i ferd med å renne ut. Jeg prestere, igjen. Jeg liker det. Det å kunne ta en timeout helt for meg selv, uten at noen vet det, eller trenger å vite det. Jeg kan prestere igjen. Kan være skikkelig god. Noen ganger holder det med et par minutter, for å sortere tankene. Kanskje telle et par ganger til ti eller felle en tåre. Ingen som ser. Det er deilig. Jeg hører noen sekunder på en sang – en favoritt, før jeg lukker døren bak meg, og fortsetter hverdagen..”



Følg meg gjerne på Instagram: rachelhauan, og opplev oss litt tettere..

Ha en finfin kveld!

…og SÅ gøy at så mange har meldt seg på Giveaway fra Little Mountains og MinLilleSkatt.no



4 kommentarer
    1. åååå *dån* på den gule jakken, hvor er den fra ? herrejesus den var søt… Men jeg tror det var den nydelige blonde jenten i jakken som gjorde den så fin! 🙂

    2. Det var ord jeg kjente meg godt igjen i ja :))
      Hverdagen er noenganger så alt for hektisk og det er lett å bli helt utslitt innimellom – rett og slett..
      Så da er en liten avkobling. En bitteliten alenetid imellom det ene og det andre HELT gull.. Slike øyeblikk er helt unike <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg