Hverdagslykke!

Etter en hektisk helg, er det plutselig mandag kveld, og uken har allerede tatt sitt første steg. . Jeg har endelig fått liv i internett her i huset, og kan ta fatt på helgens oppdateringer. Jeg har kost meg alene med barna siden torsdag, men det var sannelig godt å få hjem pappsen i går kveld. Jeg hadde jobblørdag, så foreldrene mine passet ungene mens jeg var noen timer på jobb. Etter det, ble det utelek, lammegryte og tidlig kveld for min del. Filip har vært sykis i helgen, så han har funnet ut at det er ekstra koselig å ligge i “storsenga”, og gråter gjerne en skvett ekstra bare for å komme dit. Ja, og man må jo få sove i storsenga når man er syk? Etter to netter med mamman sin helt for seg selv, har lille guttebassen blitt superkosete og tar gjerne en timeout for å bare kose. Det er faktisk helt herlig!

På søndag startet vi dagen med husvask og montering av persienner. Jada, litt handy kan jeg jo faktisk være. I grunn ganske så handy, om det er meg du spør! Mellom vasking, dupping og montering satte vi en gjærdeig, som vi sannelig klarte å trylle til ost og skinkehorn etter noen timer på benken. Boller, i Liljas øyne. Boller med ost! Da huset luktet nyvasket og hornene var tatt ut av ovnen, var det tid for utelek med Lisa og Alba, så vi gikk en tur til Granåsen for å mate endene og se på hoppbakken! Det var stas for småjentene!!

Jentene fikk mate endene, og storkoste seg med det. . . .


Lilja & Alba

……skøyerstreker må til! !

….trappekos på tribunen i granåsen. Det var sannelig stas å se den stoore hoppbakken. Ja, TO hoppbakker! ! !

Love Love Love Love *minetokjæreste*

Sjarmisen min, som fikk en smuuuule for liten dupp! !

…crazymama og en litt sliten søtis!

MammaLisa og jentene, og en greit avslappet hund! (Lilo, the dog!)

Det ble en superfin tur i deilig høstvær! Med roser i kinnene og trøtte barn, vendte vi snuten hjemmover.

PS: ulldressene til barna kan du få tak i HER 🙂


I morgen kårer jeg vinneren av forrige ukes konkurranse, så STAY TUNED!!

 

4 kommentarer
    1. Hei:) skal reise til Trondheim neste uke og lurte på om du har noen tips til hvor jeg kan finne butikker med barneklær?:) er ikke så veldig kjent men har hvertfall tenkte mæj en tur innom lillemartine:)

    2. Ada: spørs jo kanskje litt hvor dere skal da, og hvilke type klær du liker, men Lillemartine og XY på byhaven har mye fint. Forsjellige emrker på disse to butikkene. De ligger i samme etg. Ellers så er det mye fint på Zara i underetg for barn. Så har du mittlilleskattekammer som har litt mini a ture, noa noa, den type klær (her må du søke det opp fordi jeg aaaner ikke hvordan jeg skal forklare det). Noa Noa har egen butikk på Sirkus (shoppingsenter). Der finner du også babyshop. Regner med dere har barnas hus der dere er fra? I såfall har du Barnas hus på Tiller og en på Lade. Nisjebutikkene blir det desverre færre og færre av =/ de fleste finnes på nett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg