Rachels Høstfavoritter hos Kappahl. Vinn gavekort på 1500kr!

I samarbeid med Kappahl vil jeg gjerne vise dere noen høstnyheter, og sparke i gang en giveaway hvor du kan kjøpe dine favoritter. Kappahl har ikke bare tatt seg opp på barneklær, men begynner å få mye fantastiske klær for oss voksne også! Jeg har laget mange kolasjer fra kappahl tidligere, men da mest om barneklær, så tenkte jeg det var på tiden med litt voksenfokus. En av mine fordeler ved å være så liten er at jeg kan plukke og mikse fra barneavdelingen, og da blir det jo kjapt litt billigere.. eller man kan kjøpe mer 😛 Nå når høsten er på tur, er det gode og varme klær som gjelder for min del. Jeg ELSKER å sitte is ofakroken med tights, en stor ullgenser og et godt skjerf. Helst med litt fyr i peisen og boller i ovnen..

 

VINN VINN VINN


Jeg gir bort 2 stk gavekort, et på 1000kr og et på 500kr, som kan bli ditt ved å like min instagramprofil, OG dele bildet under på instagram med hashtag #mammarachel @rachelhauan

(print screen for å kopiere bildet)

Har du ikke instagram, kan du delta ved å dele blogginnlegget på facebook. Det kan gjøres ved å trykke på LIKER knappen under innlegget, for så å dele det.

NB: MAIL i kommentarfeltet! spesielt viktig om du har lukket bruker på instagram!:)

 

Jeg ELSKER skjerfet mitt fra Kappahl. Jeg fant ikek dette på nettsiden, men det jeg har på meg er ihvertfall derfra!

Alle sko i dette innlegget er hentet fra ellos.no. Chelsea Boot brun, Chelsea Boot svart, Adidas Honey hook.

Bukse fra barneavdelingen er et kupp!

 

Konkurransen avsluttes natt til 1. oktober (mandag), og annonseres på bloggen i løpet av mandag 1. oktober.

55 kommentarer

Siste innlegg