Høsten er her!

Streptokokkene har inntatt halsen og formen er relativt laber. Paracett og Pencilin har plutsleig blitt mine to nye bestevenner, noe jeg gjerne skulle vært foruten. Høsten er tydelig i anmarsj, og det å være syk hører jo igrunn med til denne årstiden. Forhåpentlgivis er dette første og siste runde på lenge!Det er sjeldent jeg tar meg fri fra jobb, men i da har jeg faktisk krøpet til korset og tatt meg fri. Men det hadde jo vært litt luksus å ha fri alene, så Lilja slengte seg på med tett nese og hoste i natt, så da ble det plutselig selskap i sykeheimen.

Men ellers så går det jo så det suser!

Det er like før Filip går. Det er nok bare snakk om dager nå. Han løper i en fei når vi holder han i en hånd, og blir sinna når ingen vil gå med han. Den tredje tannen har tittet frem, og den fjernde er på vei gjennom. Han begynner å bli en skikkelig ramp, og virkelig ha egne meninger. Denne guttebassen er en skikkelig sjarmis, og har allerede lært seg noen lure triks for å få det som han vill. 

ENDELIG har ihvertfall høstklærne kommet i butikk, og det klær etter å fylle garderoben med høstnytt!!

Jeg har vært flink til å selge unna litt tøy, og vips så har jeg noen kroner ekstra å handle for! 😀 (..tips til deg som vil ha litt bedre samvittighet når du handler)


Søteste guttebassen i outfit fra WHEAT. One of my favourite! På www.wheat.no kan dere f handlet alt dette: Bukse, Genser, Skjorte, Sokker.

Solstrålen poserer gjerne for mammsen. Nå er det ikke SMIIIL vi må si, men SJOKOLADE!! da kommer smilet..!


Snuppa i outfit fra Wheat. Sokker, Kjole, Strømpis og genser (Rib T-Shirt Lace LS) kan kjøpes hos weheat.no

Hårspenne fra lillemartine.no. Akkurat denne sløyfen finner du HER.


Converse er kjøpt hos trendsales.no (kjøp og salg, slik som finn.no, men med en litt mer ryddigere oversitk på merker, størrelser osv).


Lilja Ambrosia 2 år og 2,5 mnd


Filip Valentin 1 år og 3 uker

Da skal Lilja og jeg sette igang med middagen før resten kommer hjem. Inn i mellom avslappingen og kuring, må vi trå til litt.. !

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg