Filip Valentin tipser om LilleLam

Sjarmisen min skal få lov til å pryde en hel dag alene på bloggen. Det er jo ikke akkurat hverdagskost at minstemann er linselusa!

Her i Trondheim har høsten kommet for fult, og det er ull og varme klær som gjelder.

Jeg har funnet frem en ulldress fra lillelam til Filip, og den er bare såååå fin!!

Jeg kjøpte min i fjor, på salg! – ELSKER ull på slag!

Et generelt tips er Lille Lam produktene.

De er supermyke, og varme. De er pene å se på, og er plagg som definitivt går under kategorien ” i arv”. Jeg har ved flere anledninger kjøpt produkter fra Lille Lam i gaver til mine venners barn, fordi jeg vet det er plagg de fleste setter pris på å få, og plagg som stort sett alle liker. Både som barselsgave, fødselsgave, bursdagsgave eller bare “fordi man vil kjøpe noe fint” gave, så er Lille Lam helt topp! ! – og fiiint!


Ps: innlegget er IKKE sponset, kun et tips 🙂

Strålende fornøyd med å få bli med på tur. Han elsker å sitte i vogna, og ha oversikt over det som skjer.

Diverse utvalgte klær fra Lille Lam kan kjøpes hos lillemartine.no

. . . . og noen ganger MÅ det bli litt emr shopping til filip også. Det er så mye mer stas å kjøpe klær nå når han begynner å røre seg litt mer, og klarer å stå selv!

Jeg DIGGER dongribukser på småttiser, og den var jo superkul med seler!!


. . .og litt shopping på til! Klær fra //hm, og sko fra //Kappahl//ps: sko/tøflene koster bare 79 kr!! 

 

 

5 kommentarer
    1. Lille Lam har virkelig mye fint, vi hadde heldressen til min lille når han var mindre, men det spørs om vi ikke må gå til innkjøp av en ny til i år. Og de ullsokkene fra H&M er favoritter her, de sitter så utrolig godt på foten. Syns ullsokker har en tendens til å skli av, men disse er helt supre. Den luen var jo herlig, tror vi må en tur på shopping snart vi også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg