Kveldens Tips.

Selv om det går mot høst og vinter, er det ingen hindring for å kjøpe litt letere plagg. Jeg har tipset dere om www.trendsales.no tidligere, og gjør det igjen. På denne siden kan dere, på samme måte som finn.no, kjøpe og selge produkter og klær, men her er også danmark og sverige inkludert. Deriblant mange flotte merker som jeg elsker over alt på jord. Hva med å kjøpe fjorårets vinterskomodeller for under 200 kr, helt ny? Har du gått tom for merker eller ideer å søke på, er det noen tips her:

Sko: Superfit, Bisgaard, Bundgaard, Kavat, Ecco, Converse, Angulus, Pom Pom, Kamik, Skofus, Petit By Sofie Schnoor, UGG, Primigi, Elefant…

Barnerom: Sebra Interiør,  Smallstuff, Lisbeth Dahl, By Nord, Tina Wodstrup, MyBaby, Teddykompaniet, Lene Bjerre, Hollys, Ferm Living, Ej Sikke Lej, Sillyu, Present Time, Speedtsberg og mange mange flere!

Her selges både nytt og brukt, fra forhandlere/butikker og fra privatpersoner.

Converse i ulike størrelser og farger…

…jeg kjøpte i farger som kan brukes av begge barna…

Jeg har kjøpt ikke mindre enn tre par converse til Filipgutten min, som jeg er så superfornøyd med. Jeg betalte rundt 70 kr inkl frakt på disse parene (pr stk). . og det er jo en heeelt grei pris, for sko som i grunns er helt nye ut 🙂 Nå er jeg igang med å lete etter ting til nyhuset.

Mye spennende å finne, og ikke minst mye å drømme om!

lag deg en gratis brukerkonto på www.trendsales.no – og shop i vei! 😉

 

 

// innlegget er i samarbeid emd trendsales.no//

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg