Bryllupsdagen: Candybar!

CANDYBAREN ble en hit, og sannelig var det ikke mye som var igjen av de 70 kg smågodt vi hadde. Det var ikke mange i vårt bryllup som hadde sett dette før, og synes ideen var genial. Jeg hadde ordnet med poser fra partydesign, som gjestene kunne plukke med seg sine favoritter i. Jeg hadde to forskjellige størrelser på posene, og dett ble superpopulært. Kjøp poser fra partydesign.no HER. Polkadot stor, polkadot Liten, Stripete. Sugerør i mange forskjellige farger fra samme nettbutikk ble brukt både som pynt i candybaren og til drinkene i baren.

Godis til alle og enhver. Her var det blant annet sure lepper, syrlige kastanjer, marsmallows, love hearts, skittles, skolekritt, sjokolade, smash, kjærligheter. fersken, sure bananer, yoghurtnøtter, ahlgreens biler, røde stenger, pikekyss, sjokoladehjerter og mye mer. Love Hearts og sjokoladehjerter ble kjøpt hos tilbryllupet.no, marsmellows fra sverige og pikekyss made by me. oppskrift kan du finne HER.

Tips til candybar: jeg brukte krukker, vaser og glass jeg hadde fra før, samt noe fra lokalet. Jeg kjøpte minimalt nytt, og improviserte med silkepapir i bunn i de største krukkene. Jeg kjøpte en bit med hvit oasis på en blomsterbutikk, som jeg pakket inn i rosa gavepapir. Denne stakk jeg kjærligheter i, for å få de til å vises. Jeg hadde også laget merkelapper til krukkene. her brukte jeg blomsterutstikker i str 2″, og rund utstikker 1,5 “. Papiret jeg brukte er samme som invitasjonene og menyene.

…både store og små benyttet seg av sjansen til noe søtt og godt!

20 kommentarer

Siste innlegg