Bryllupsforberedelser – peaks hair –

Da vi dro på ferie i slutten av mai dro jeg til frisøren for å ta ut extensionsene jeg hadde. Nå var det sannelig på tide å sette dem på igjen, og gjøre meg klar til bryllupet. Jeg har valgt en hårfrisyre der det er fint med litt ekstra fylde i håret, og har nå vært hos herlige Anita på Fiinbeck & Fia å satt på peaks tape hair extensions. Jeg har brukt peaks i snart ett år, og det er så absolutt til å anbefale.

Forskjellen fra punktfester er at tapen ikke skader/sliter håret på samme måte, den kan brukes om igjen, man får et mer jevnt og naturlig resultat, man kjenner ikke at man har satt på hår, og ikke minst så ser håret utrolig bra ut. Ingen spagettistrimler, og om man er flink til å behandle håret, kan det brukes mange mange ganger!

Jeg er igrunn ikke forfengelig av meg, men når det kommer til håret så må jeg si at jeg føler meg så mye bedre med litt lengde og fylde.

Og ja, det er en kostnad, men så absolutt verdt det!


 Her ser dere bilder FØR, UNDER og ETTER extensions.

Jeg farget etterveksten samtidig, og som dere ser på bilde nr 2, er fargen på extensionsene ganske så lik min hårfarge.

Jeg brukte ca 2,5 pakke på 50 cm, og det tok ca 1,5 time å sette på.


Før påsetting av peaks hair ekstensions, og Etter.

Har du sprøsmål om peaks hairexstensions kan du finne mange svar HER. Du kan også sjekke hvilke salonger som setter på hår HER.


Om man skal sette på extensions til feks bryllup, og skal sette opp mye av håret, anbefales det å feste festene 1 – 2 uker før den store dagen, slik at håret rekker å okse noen mm. Nå er jeg ferdigfarget og har fått superfint hår til bryllupet, og føler at denne posten kan krysses ut. Det er deilig å være ferdig med slike ting i litt god tid.. !


Happygirl!

 


 

4 kommentarer
    1. Kjæmpefint:) Glæde mæ te å sje dæ i brudekjolen din æ:))))) Du bli nok utrolig fin trur æ:))))) Håpe marius får ut fingern snart æ å… ting tar tid hær i gården sjø:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg