Barneklærfavoritter fra Knerten & Karoline

Etter en laaaang lørdag med maling, var det godt å endelig sette seg ned i sofaen med god samvittighet. Jeg unnet meg til og emd 3o minutter sol og varme, og en etterlengtet pepsi max! Sannelig ble det ikke alenehelg på meg, siden Robin ble overrasket med utdrikkningslag lørdag morgen. . Guttaboys hadde dagen full av planer, og jeg tror og håper at Robin fikk en dag han sent kommer til å glemme.

I dag er det søndag, og jeg kjenner at jeg savner barna litt. Det har liksom ikke vært så mye tid til å savne dem på i det siste, men nå som jeg faktisk har senket skuldrene, og latt hvilepulsen komme, er det helt greit at det ikke er mange timene til de kommer hjem igjen. De har tatt turen på hytta sammen med mormor & morfar,- en plass de trives veldig godt.

I samarbeid med knerten&karoline får dere 25 % på alle “opening” klær. Dette er superdeilige klær perfekte til barnehagebruk,…og trøndersommer! 

– se utvalget HER.   Kodeord: opening

Dere får også 50 % på alle sommervarer!

– se utvalget HER.   Kodeord: 50

For min del er jeg i gang med å planlegge til barnehagestart. Spesielt nå som vi pakker og skal flytte, blir det ryddet i klærne til barna, og da ser jeg “til min store fortvilelse” (hæhæ ..NOT!) at Filip har vokst ut av det meste av klærne sine.. Siden jeg begynte i jobb så har jeg ikke kjøpt så mye, og siden vi heller ikke har hatt den store sommeren, så har det ikke blitt shopping etter nytt heller, så nå ser det ut til at hu mor må ha seg en aldeles så liten shoppingrunde..! Jippii…!

25 % på UTVALGTE PRODUKTER

KODEORD: opening

SOMMERSALG 50 % kodeord: 50

PS: er du gravid, kan du sende meg en mail, og få en egen kode som gir deg 35 % å alle klær fra 0-9 mnd inntill 6 måneder etter fødselen.

[email protected]


 

Skriv inn kodeordet på side 2 i bestillingen. Det påkommer SOMMERFRAKT på 39kr.

Ønsker du å bestille fra begge kodeordene, lager du to separate bestillinger, og sender mail til [email protected] rett etter bestillingen, med bestillingsnr, så slipper du å betale dobbel frakt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg