Hektisk!

Det har vært noen hektiske dager, og jeg må si at det igrunn er litt deilig å ikke ta bilder av ALT! 

I dag har Filip og jeg ryddet i ALLE skuffer og skap på soverommet..! Det var godt for sjelen å pakke ned 5 store bæreposer med klær som skal gies til de som trenger det. Ellers har jeg noen kjoler, skjørt og shorts som jeg skal prøve å få solgt.. Det tar tid å rydde, men guud så deilig det er når man er ferdig! + skiftet på senga!

Ellers har vi hentet passene til barna, kjøpt bursdagsgave til Lilja, hentet snuppa tidlig i barnehagen, lagd deilig ovnsbakt kylling til middag, halvveis pakket ferdig til både barna og meg, og toppet dagen med barnefri shopping!  Nå venter en DEILIG OG LANG massasje som jeg har bestilt meg.. her i huset er nemlig dette bestillings”vare”. .

Mine siste INSTAGRAM bilder – rachelhauan –


Jeg kommer til å legge ut pakelisten min i løpet av uken 🙂 må bare finpusse litt på den!

OG på fredag  kommer ny GIVEAWAY fra  ♥ WHEAT ♥


 

3 kommentarer
    1. Så kos å høre at dere skal på tur. Kom gjerne med reisetips 🙂
      Ha en avslappende kveld med velvære 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg