Ugledilla..

I den siste tiden har det eksplodert med produkter som har “ugletema”. Jeg synes det er ugler over alt, men har faktisk ikke blitt bitt av basillen. Det kan nok være fordi jeg ikke orker å innrede rommene til barna i og med at vi skal flytte, så vi får se om det kommer noen ugler inn når vi skal innrede på nytt. Jeg har tittet innom Trendsales.no, og samlet sammen litt ugler for de av dere som liker det!


Det er mange lekre ugleputer, men min FAVORITT ble sekkene som du ser på bildet ned i høyre hjørne. De koster 135 kr!! Supersøte!

Uglepute, uglepute, smykke, vognlenke, spenner, pute, pute, pute, pute, uglesekk, uglepose, uglelue, uglerangle.

Personlig synes jeg at det er morsomt å lete etter nye og spennende ting. På trendsales finner jeg mye lekkert som er “hjemmelaget”, og som ikke alle andre har. Det kan både være brukte og nye ting. Spesielt morsomt er det jo hvis man kan kjøpe noe “second hand”, som faktisk ser nytt ut. I et innlegg for noen uker siden skrev jeg om barnesko, og at jeg hadde kjøpt mange brukte par på trendsales. Denne gangen ble det søkt på ugler, da jeg fikk en forespørsel her om dagen om jeg ikke kunne finne noen fine ugleprodukter. Jeg søkte på kategorien “hjem&bolig” på “ugle”. Da fikk jeg opp mange spennende ugleprodukter, og spesielt puter. Søker man innen klær og sko kategoriene, finner man MYE fine klær med uglemotiv! Blant annet “brumlebi Børnetøj” har mange flotte klær til de små med ugler. Jeg vurderer å kjøpe den uglesekken til Lilja..  Synes den var skikkelig søt! 

Er du ikke bruker, kan du lett lage deg en HER – gratis!

//Innlegget er i samarbeid med Trendsales,tema og bilder er mitt valg//


 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg