En fin dag på hytta!

Det har vært en herlig dag på hytta her i Åsenfjorden.

Jeg og Robin startet dagen med en joggetur, og sannelig var det en god start på dagen.

Ellers i dag har jeg prøvd meg på ting jeg ikke kan, vi har spilt fotball, vært i bursdag til mormoren min, laget stormiddag, lekt og kost masse.

Lilja har sett både båter og masse masse vann, og spist seg mett på godsaker.


Fotballspilleren vår! Lilja koser seg når hun får holde på alene…


Mormor og Lilja skrur og “bader”. Morfar og Lilja samler ved, mens oldefar og meg lager ting jeg ikke kan (blomsterpotte)

Snuppa klar for bursdagsfeiring hos Oldemor Beste. . . Hipp Hipp hurraaaaaa!

2 kommentarer
    1. Elin snart: Du er da så fin atte! 😉 Min motivasjon er at om jeg ikke trener nå, så kommer jeg ALDRI til å ha en så stor grunn til å bli sunn og “fit” som det jeg har nå.. så now or never! ! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg