Ramp eller Kjærlighet?

I går prøvde vi å legge Filip tilbake på rom sammen med Lilja, og det gikk overraskende bra. Først våknet han da vi la oss, men sovnet like fort, og neste runde var i 03 tiden. Da fikk han påfyll med melk, og sov til kl 08. Da våknet jeg av at det romsterte inne på rommet til barna, og jeg spratt opp! Da jeg åpnet døra, gikk blikket først til sengen til lilja. Der var det tomt. Så gikk blikket videre til sengen til Filip, og sannelig lå det ikke TO søtinger der.

Lilja hadde bygd opp med stoler og leker, og klatret opp i sprinkelsenga til Filip. Der lå de begge med smukken og koste seg. Jeg måtte bare smile, og humret litt for meg selv da det gikk opp for meg for en utspekulert liten jente jeg har med å gjøre.Er det liksom gjort i hensikt for å være rampete, eller var det av ren kjærlighet? Jeg velger å tro på det siste!

Lilja gjør rampestreker i stolen til Beste. Det er jo suuuperkult å gjøre ting man ikke får lov til…!

Barna har på seg matchende nattiser fra babycottons. De er suuuupermyke, og i god kvalitet. Babynattdrakter finnes bed og uten foter, og barne nattdrakter fåes i hel drakt, eller med bukse og genser. Lilja har en av hver i rosa, mens filip har en drakt med foter og en drakt uten. Superdeilige, og MYE brukt! Babycottons har en godt utvalg av barneklær, med fokus på prematur og nyfødt. De er kjent for sin kvalitet og eksklusive design. En slik nattdrakt er jo en perfekt nyfødt gave! Dere kan kjøpe babycottons på nett feks hos Bebito, Daisy, Bambina.   


Søskenkjærlighet er gull! ! Lilja er så glad i Filip, men noen ganger går det faktisk litt over stokk og stein!

 

Senere på dagen fikk vi besøk av Sonja & søteste Celina. Gud, som barna vokser! Vi koste oss på lekematta, og lagde kyllingsalat.

Søtingene våre som vokser seg store så alt for fort…!!


Småtrollene koste seg med vannmelon! … og for dere som ikke viste det, så er det bare 12 dager mellom disse to sjarmtrollene!

Etter litt husvask og rydding, pakket vi baggen, og var klare for en helg på hytta. Mormor fyller år på mandag, men i og med at alle mann er bortreiste, så feirer vi i helgen. Jeg og søskenbarna mine skal se på brudepikekjoler, og mamma har planer om at vi skal snekre og male! Deilig med noen dager på hytta, og koble av fra alt som venter hjemme. Pcn er min beste venn, så det følger meg selvfølgelig på hytta også.

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg