Bryllupsforberedelser – blomstervaser –

Det føles ut som om at det er mandag, og jeg var igrunn klar for å dra på jobb i dag. Istede ble det en treningstur, og en tur på Søstrene Grene. Jeg har nemelig sett for meg at det skal være mange små vaser med få blomster i på bryllupsbordet. Jeg har så og si bestemt meg for blomster, men jeg er litt usikker på om jeg skal bestille alt, eller kjøpe noe på impuls. Fargevalget har falt på peach, lys rosa og hvit. . Det vil bli en blanding av roser, nelliker, ppioner og naturblomster. 


Her ser dere vasene jeg har kjøpt fra Søstrene Gree. Jeg kjøpte ulike størrelser, former og lengder. De hadde en snittpris på 7 kr pr stk. .


Hvis alt går etter planen, har jeg som mål å bli ferdig med DIY vasene mine i løpet av neste uke..!

Jeg har også laget meg en sjekkliste over alt jeg må huske på. Alt fra å booke prest, til invitasjoner, handleliste til middag, osv..

Var det noe du GLEMTE å skrive på lista?
Noe du skulle øsnke du tenkte på, men som du hadde glemt?
Eller noe smart du som skal gifte deg har tilføyd?

Jeg er i gang med å finne brudepikekjoler, og her er det ihvertfall mye å velge i. Jeg skal ha 4 brudepiker og lille Filip, så jeg må ha en kjole som passer den største jenta på 15 år, og den minste på 2år. . Filip kommer nok til å være en miniatyrkopi av pappan sin, så foreløbig ligger hans antrekk på vent.

Har du bestilt brudepikekjoler? Hvor mye brukte du på kjoler til brudepikene?

Jeg regner med at i løpet av helgen så skal jeg sammen med brudepikene ha klart å velge en kjole som de har lyst til å gå i! !

11 kommentarer
    1. Et tips til antrekk til minstmann….Har nylig bestilt en kjempe søt selebukse/knickers til min sønn på 2år som han skal ha når vi gifter oss. Søk opp Sindy Couture på google…hun har mammaperm så internettsiden hennes er lagt ned foreløpig.. men hun tar imot bestillinger.

    2. Tipper det kommer til å bli nydelig 🙂
      Noen praktiske tips kanskje?
      Vet jo ikke om dere skal rydde opp og sånn selv(?) men husker hvertfall at det var kjekt å ha gitt ansvaret for det til noen, blir typisk nærmeste familie som står igjen, og det hadde ikke jeg så lyst til 🙂
      Også å sørge for at noen pakker ned igjen gavene også, ikke bare opp, og plasserer de i en eller annen bil som på et vis kommer hjem til dere 🙂 hehe
      Ellers har de vel masse kjekke antrekk på ebay, men det vet du vel, du som er så dyktig der 🙂 en link verfall: http://stores.ebay.com/poshtotzbabyandchildrensstore
      Ellers var lister og avkrysning en fin ting! 🙂 blir mye detaljer å huske på etterhvert 🙂

    3. Ser ut som vi skal ha litt samme stil på blomster og sånn! Har også kjøpt små vaser på søstrene grene osv som vi skal ha peoner, nelliker og litt selvplukket i 🙂 Skal også ha større buketter i norgesglass

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg