Better Times

Det har vært mye skriblerier om T I D i det siste. Alt man skal rekke over, for å føle at man gjør tilstrekkelig. Jeg har fått mange kloke ord på veien, og selv om jeg er staheten i seg selv, har jeg valgt å ta til meg de fleste av dem denne gangen. Fordi, det er jo ikke bare meg meg meg det er snakk om lengre. Det er tre andre som også krevet at hodet mitt er på plass, og at kroppen min fungerer. Etter en ettermiddag med migrene, var konklusjonen ganske så enkel; jeg må lære meg å prioritere, og godta at jeg ikke kan gjøre alt.

I de siste to ukene har jeg prøvd å gjøre ting litt mer etter barnas prinsipper, og det har ført til det positive begge veier. Jeg har tilbragt flere dager hjemme på lekematta, og færre turer ut og inn av bilen. Jeg prøvd ut den såkalte “powernap`en”, gått lengre turer med hundene, gjort unna ting i huset jeg ikke ellers har gjort fordi jeg aldri er hjemme, og ikke minst, gjort ferdig bryllupsting som har sittet som lodd på skuldrene mine. Det har vært noen gode uker med både kosthold, trening og andre prioriteringer, og jeg må si at jeg faktisk liker det. Jeg har selvfølgelig vært på besøk, gått turer, fartet rundt, gjort husarbeid og alt det der, men ikke i samme grad og kanskje i andre rekkefølger. Noe rekker jeg etter barna har lagt seg, og noe er det ikke nødvendig at jeg gjør.


Bilder sier ofte mer enn ord. Jeg tror at dere som leser bloggen min, vet at vi ikke er en familie med brettekanter og uten smuler på gulvene. Vi er en helt vanlig familie, med full klesdunk, ubrettede klær, hybelknaniner, tørre blomster, matflekker på merkelige steder og ikke minst rot..!

Dette er bilder fra instagram (følg meg på rachelhauan)!

I dag skal vi ut å spise med familien min. Søsteren min er i byen på “miniferie” OG for å bli med meg å se på bryllupslokalet for å planlegge!

1 kommentar
    1. Herlige bilder 🙂
      Trodde det bare var jeg som hadde rot, flekker og hybelkaniner jeg utifra de fleste bildene jeg ser på blogger..
      Kos deg og nyt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg