20% Rabatt hos Knerten & Karoline

God Søndag Morgen! 

Dagen begynner tidlig som vanlig, og jeg og barna har allerede vært en tur på trening og barnepass. . Far i huset ligger langflat og kurer gårsdagens festligheter. Energien er på topp, motivasjonen etter forrige trening og diettuke er på topp, og været er topp. Det lukter en aldri så liten søndagstur etter litt påfyll av mat. . .

Sammen med min samarbiedspartner Knerten&Karoline, får jeg endelig lov til å gi mine lesere rabatt på “klær til de små”. Hele 20 % på alle varer mellom 0 og 4 år, og det passer vell flott nå når våren er i anmarsj! Her kan dere sannelig få rabatt på vårens nyheter, og det ble lagt inn nyheter senest i går kveld…!

Herlige softshelldresser, nydelige vårkjoler, tøffe dongribukser og freshe farger!

En samlet handlekurv kan dere finne her, og glede dere over hele 13 sider med godsaker! Jeg har også plukket ut noen av mine favoritter!

20 % på alle barneklær opp til 4 år hos knertenogkaroline.no

Rabattkode = Rachel 

Mine favoritter er helt klart volurklærne til Name It. Jeg synes de har behagelige farger, og virker gode for barna. De kommer i mange forskjellige farger, og denne buksen har vi faktisk alle tre fargene som er avbildet! – ja, for ikke å nevne matchende body og siklesmekke. For hvem har sagt man ikke kan være stilig selv om det skal være comfor!


I og med at jeg har barn i disse to aldersgruppene (0-1) (1-4) så får jeg lov til å gi mine lesere 20 % på hele sortimentet innenfor disse kategoriene!

….og når feks en body koster kun 99 kr fra før, så blir det jo bare 79kr pr stk! – og name it bodyer holder LENGE og er SUPERMYKE!

Stilige bukser til store og små. Sjekk ut de supersøte rutete buksene med matchende skjortebody til småguttene!

Softshelldressene til Name It har fått mye skryt. Den er Vanntett, vindtett og pustbar med forsterkninger på kne og bak.

Liljasnuppami venter på en slik lyseblå bukse.. synes den var suuupersøt!

 

NB: Hos knerten&karoline har de ofte klærne i flere farger. Klikk deg inn for å se om du finner DIN favoritt!!

 

Er du usikker på hvilke produkter det er 20 % på, kan du se hele utvlget her . Frakt tilkommer på 79 kr, uansett hvor mye du handler for, og rabattkoden (Rachel) skrives inn på side 2 i bestillingen og trekkes ifra totalsummen. Du kan selvfølgelig handle alt det andre i nettbutikken også, men det er kun kategoriene 0-1 år (jente og gutt) og 1-4 år (jente og gutt) det er 20 % på.

Tips gjerne om rabattkoden til venner og bekjente som kan dra nytte av den

(…vil presisere at dette er et tilbud til alle dere, ikke et lokketriks som jeg får noe igjen for. Rett og slett goodwill! )

//Innlegget er skrevet i samarbeid med knertenogkaroline.no//

 

 

 

12 kommentarer
    1. Beateii: Den skrives inn på side 2 i betalingen. Først skriver du inn adresse osv, så kommer det dit du skal velge bankkort, og der er det en rute for gavekort/rabattkoder osv 🙂 Hvis du ikke får det til, kan jeg sende deg et bilde, for å vise.

    2. Hei:-) Først må jeg bare få skryte av at bloggen din er kjempe fin med mye både nyttig og morsomt å lese om! Jeg er fast leser;-)
      Men jeg lurer på en ting.. Jeg har fra før av en datter som blir storesøster til ei jente i juni.. Da er hun så vidt 2 år (hun blir det i juli). Så det jeg lurer på er om du trur jeg vil trenge søskenvogn? Har sett du har to typer.. Og jeg sliter virkelig med å finne ut hvilken type jeg såfall burde velge. om de burde sitte ved siden av hverandre eller etter hverandre som den du har fra jollyroom. sådall trenger jeg en ærlig mening om hvilke av vognene du synes er lettest og mest praktisk å bruke? Hvilke er lettest å få med seg i bilen osv.. setter pris på om du kunne skrevet kort om begge vognenes fordeler og ulemper eventuelt.. hilsen linda.

    3. Linda: Takk for det! 🙂 alltid hyggelig å høre!

      Jeg er litt splittt når det kommer til disse to vognene. Beemoo vognen er praktisk når det kommer til butikker og vanlige flater. Jeg synes den er litt tyngre når den kommer på grus eller snø. Fordelen er at den er veldig lett å trille på alt det andre, at den får plass i de fleste butikker (man slipper å gå mange omveier), og at barna kan variere på måten de sitter. TFK er jo en kjent slager, og etter begge begynte å sitte i “sittedel” har vi begynt å bruke denne mer. Rett og slett fordi Lilja liker den bedre. “ikke den”, sier hun når vi prøver Beemoo, og peker at hun vil sitte i TFKn. TFK passer litt bedre på alle flater, den er en god del dyrere når man skal inkludere regntrekk/bag/ osv til søsken kombinasjon (ikke tvilling altså). Jeg kan godt legge ut litt flere bilder av beemoo vognen når barna sitter i den, så får du se? Det har vært mye snø rundt oss, så derfor vi har brukt den lite. Men nå er jo våren kommet (for å bli?!), så da blir nok den litt mere å bruke fremover! 🙂 I bilen så tar de ca like stor plass. Det smpørs om man tenker å samtidig ha plass til mye annet. Vi har et lite hundebur, og får plass til begge vognene (ikke samtidig da). Ellers så må man ta av baggen på begge for å få den inn, men ingen av sittedelene. Kan lage et innlegg om vognene mot helga, så får du se begge med for og imot 🙂

    4. Tusen takk for svar, og blir evig takknemlig om du lager et innlegg om vognene med flere bilder av beemo vognen. Linda:-)

    5. Ååå du må sjekke ut Rakkerungen barnebutikk på Facebook.vi har Så mye fint; memini, Claire, MP, name it, Racoon, phister og philina og Skogstad! Og Myrullpiken som selger hjemmesydde kjoler og buksedresser i blomstrete stoffer! Såå herlige unger du har, morsomt å se klær jeg kjenner igjen i bruk på barna! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg