Fisefine Brettekanter..

Er det slik hos dere, at når man rydder, pakker bort og kaster gamle klær, så får man “lov” til å kjøpe noe nytt?

En av mine svakheter er jo barneklær, og spesielt de to årstidene vi er på vei inn i. Vår og sommer er mine favoritter, og fargene som hører med er fantastiske.  Lette, duse og romatiske farger, og ikke minst rysjer. Jeg elsker “rumperysjer”. Det er kanskje mest vanlig på klær til de litt mindre snuppene, og jeg simpelheten ELSKER dem!Her om dagen ble det rydding i klesskapene, IGJEN, og bare det å legge frem vårklær og pakke bort tykke ullgensre og mørke plagg, er utrolig deilig!!

Flere har spurt hvor det blir av klærne når barna vokser ut av dem eller det skiftes sesong. Fadderbarnet mitt Celina som er like gamle som Filip, arver Liljas klær , og det som Filip har vokst ut av ligger i en kasse på loftet… Noe blir spart på til en eventuell tredjemann, mens resten kommer jeg til å gi bort til den som ønsker det 🙂

I dag avsluttet jeg kvelden med å bestille spontantur til Sandefjord for å møte nydelige Rebekka Mæla og den skjønne familien hennes. Det gledes!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

NB: Delta på ukens giveaway hvor du kan vinne en valgfri ytterjakke fra mitt favorittmerke Wheat

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Her var det mye fint 🙂
      Er mine favoritt-årstider vi går i møte og`
      Elsker også slike lyse og duse fine farger 🙂
      Ønsker deg en fin Tirsdag!
      klem

    2. Maya: det kommer et innlegg om dette i helga 😀 Jeg bruker spiraltang fra Corioliss 🙂 Jeg har kjøpt min hos fiinbeck og fia her i trondheim, så er du trønder m¨å du bare stikke innom en av deres salonger 😀

    3. Er såå misunnelig på de flotte pompdelux klærne. Jeg rakk akkurat ikke bestille noe før så og si alt på ønskelisten var borte:( ekstra mange favoritter fra vårkolleksjonen deres.. Sukk, kjedelig at de ikke fårpåfyll…
      Elsker klærne til Lilja:)

    4. Anonym: Jeg kjenner henne kun gjennom blogg, facebook, mail osv 🙂 Ikke møtt henne tidligere nei, så det blir trivelig å endelig få skravlet i real life! Tror vi har mye til felles 🙂

    5. Navn: Det kan jo hende at de plutselig får inn noe. det pleier åv ære en liten pause, for så at de fyller opp nettbutikken med det folk har levert tilbake pga feil str osv..! 🙂

    6. Det er mange rysjer på rumpa her og Rachel! Det er jo bare så nusselig!
      Så mange fine farger du har i skapet! Gleder meg til å se Lilja i dem!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg