ByMaleneBirger

Jeg har sittet en stund og sett på godbiter fra By Malene Birger. Det er jo enkelte merker flere av oss ikke tar oss rå til å kjøpe, og dette er et av merkene jeg stort sett bare streifer over. På Trendsales.no kom jeg over dette merket til reduserte priser. Både nye og brukte klær selges gjennom nettportalen trendsales. Her har du muligheten til finne mange flotte kupp. DENNE har jeg veldig lyst på. Flere favoritter HER og HER.   By Malene Birger

For å kunne handle fra trendsales.no, må du være medlem. Noen enkle tastetrykk, og vips kan du sveve inn i shoppingmekka.

BLI MEDLEM HER

Hvis det er spesielle merker, både barne og dame klær jeg skal komme med tips til fra trendsales, så skriv dem gjerne i kommentarfeltet 🙂

//Mine egne valg av skriblerier og bilder – sponset av Trendsales//

 


3 kommentarer
    1. Hva søkte du på på ebay for å finne de søte tøflene til Filip, som du har bilde av på instagram? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg