Happy Holliday

Som dere kanskje har merket, så har jeg tatt meg en aldeles så liten påskeferie fra blogging og den slags. Påsken har bydd på andre prioriteringer, og det er jo et kjent fenomen at tiden går så alt for fort. For to år siden feiret vi påske med grønt gress og akrobatikk på plena. I fjor var det snøstorm og vi våget oss ikke utenfor døra, …mens i år har vi blitt velsignet med knall påskevær. Vi har kjøpt årets første engangsgrill, og innført grillpølse og marsmellows som utekos. Lilja som fra før av elsker pølser, klarte ikke stoppe, og spiste hele TRE grillpølser, og spurte fortsatt etter mer. Vi har trasket opp og ned bakkene og rusjet utallige ganger på akebrett. Vi har solt oss i godstolen på terrassen, og kost oss med brownies og “snavvel”. Vi har hatt lange utedager, med trøtte “signe” kvelder. Vi har spist deilig mat, sett film og hørt knitring fra peisen. Rett og slett ei fin påske !

Snuppa koser seg i finværet! Grilling er stas!!

Mammsen tipser: Her er Lilja i et av våre favorittmerker, Racoon. Overtrekksbukse som er vind og vann tett, og i herlig rosafarge. Finnes også i lilla (se her) . Jakken om passer godt til kan du se i dette innlegget. Ale fargene av jentejakken kan du se her. Filip har samme i guttefarger. I dette innlegget ser du noen av fargene som Filip har. . Ellers kan du se alle fargene på guttejakkene her. De har serien fra 6 mnd – 92 (2 år), og en lignende serie fra 92 (2 år) til 128 (8 år). Jeg synes personlig at bildene lyver, og at fargene er finere i virkeligheten.

Kose Kose Kose Kose Påske Kose Kose Kose Kose

//innlegget er ikke sponset, men klærne er fra Racoon//

6 kommentarer
    1. Ser ut som dere koser dere ja:)
      Lilja har så masse fine klær!
      Har dere kjøpt noe fra merket Miniature??Har bestilt jakke til Jessica som jeg venter på.

    2. Nina: Jeg elsker jo klær !!! 😀 Ja, vi har den Lilla ytterjakken fra årets mini A ture kolleksjon.. blå til filip og Lilla til Lilja.. så har vi strømpebukser i alle regnubuens farger, gul cardigan fra årets kolleksjon..hmm.. ja, og noen tunika. Det blir nok mer og mer nå når vårværet setter inn! 😀

    3. Hei!
      Hvordan er overtrekksbuksene i størrelsen? Jeg lurer på om jeg skal bestille 74 eller 80 til gutten min, som er snart 8 mnd.

    4. Hilde: Jeg ville kjørt på med 80. da har han den lengre, og buksen er slik at de kan strammes godt slik at de ikke blir så lange 🙂 Filip er bare 67 cm lang, men har str 80. Den ble litt lang, men det går bra 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg