Årets Barnebunader med rabattkode!

Det begynner å bli en stund siden jeg har “delt ut” rabattkoder.

Mange synes disse kommer godt med, og jeg synes selv at rabatter er flott!

Det er ikke lenge igjen til det er 17 mai, og bunadene har kommet i butikk.

Gjennom min samarbeidspartner knerten&karoline har jeg vært så heldig å være den første som får tilby mine lesere hele 20 % på ALLE BUNADER, bunadsskjorter og bunadsjakker. Knerten og Karoline har bunader til små og store, i to forskjellige farger.

I dag og frem til onsdag får dere 20 % ved bruk av koden bunad20

 

Bunadene er tilnærmet like, men tilpasset hver enkelt alder. Nyfødt, Mini og Kids…


Det er såååå nydelig å se slike småttiser i bunad. Generelt unger i bunad er jo flott.


Bunadene kommer i to forskjellige farger; BLÅ & RØD

Guttebunadene kommer i sett med bukse og vest.

Filip og Lilja kommer nok til å få seg en BLÅ bunad hver. Selv har jeg trønderbunad, så tradisjonen med bunad starter allerede fra tidlig alder..!

Er du usikker på hvilke produkter det er 20 % på, kan du se hele utvlget HER. Frakt tilkommer på 79 kr, uansett hvor mye du handler for, og rabattkoden (bunad20) skrives inn på side 2 i bestillingen og trekkes ifra totalsummen. Du kan selvfølgelig handle alt det andre i nettbutikken også, men det er kun bunader, bunadsskjorter og bunadsjakker/yttertøy det er 20 % på.

Tips gjerne om rabattkoden til venner og bekjente som kan dra nytte av den

(…vil presisere at dette er et tilbud til alle dere, ikke et lokketriks som jeg får noe igjen for. Rett og slett goodwill! )

//Innlegget er i samarbeid med Knertenogkaroline.no//

 

 

 

5 kommentarer
    1. Tusen takk, Rachel 🙂 Da har Lillebror fått seg bunad 🙂
      Jeg har øst-Telemarksbunad, og Gubben og Vesla har ekte vest-Telemarksbunad. Så da får Lillebror nøye seg med en falsk en. Hehe 🙂

    2. DIVAMAMMA.COM: så bra 😀 Jeg så faktisk her om dagen at du hadde den minste i fjor? Blir nok den babybunaden på filip også! “må” jo ha bunad 😛 Det går ihvertfall ann når prisen er så grei! 😉

    3. Superkjekt, takk! 🙂 Hadde vært morro med bunad til sønnen, kanskje man skal bestille. Fint og søtt utvalg vertfall.

    4. Ja, helt riktig 🙂 de er jo så fine og rimelige 🙂 vi hadde vår en god stund faktisk. Kjøpte den litt stor, så kan de fint bruke den lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg