Lørdag, og sånt

Det er lørdag formiddag. Jeg har allerede vært våken i snart 8 timer, og formen er dalende. Både jeg og barna har vært i halvveis form i flere dager, og jeg bare venter på at det skal komme varmere tider så vi kan bli friske. Denne skiftingen på gradestokken er ikke godt for noe..!

Jeg er klar for VÅR og varmere tider. N Å ! ! 

Tidligere i uken kom søsteren min hjem fra Oslo. Hovedsaklig pga jobb, men jeg benyttet sjansen til å få henne med meg på brudekjoleprøving. Første tur gikk til Agape Brudesalong, og dagens prøvetime var hos EvaBrud. Mer om dette kommer i et helt eget “brudekjole innlegg”. . .

Filip i sin nye jakke fra Hust, stjernebukser fra fjorårets Wheat kolleksjon og stjernepannebånd fra knerten&karoline (kun 60 kr!!).

Foreløbig plan på dagen er å slappe av, og en luftetur ut med søsteren min (instagram ronjahauan) i kveld. I følge formen bør jeg holde meg innendørs, så vi får se hvordan dagen utløper seg.

 

3 kommentarer
    1. Jag är också väldigt klar för vår och värme nu! Har ni det kallare än oss här i Oslo?
      Åh, vad mysigt att prova ut brudekjoler! Hoppas du hittar den klänningen som får dig att fälla tårar, då har du hittat den rätta! Trodde folk bara sa så och att det bara skedde på film men det stämmer 🙂
      Önskar dig en fin lördag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg