Mammsen Tipser: Barnerom Inspirasjon GUTT

Det er på tide å begynne å gjøre seg opp en mening om hvordan man vil ha det på barnerommet. Jeg synes jo så og si ALT er fint, så lenge det er gjennomført. Jeg har vurdert om jeg skal gå helt bort ifra å sette “kjønnsfarger” på rommene, men faller hele tiden tilbake på “gutte” og “jente” ting. For å kanskje gjøre valget litt lettere for min egen del, har jeg laget meg noen kollager med W A N T S til barnerommene. Litt for å se fargekombinasjonene jeg liker.. Alle produktene er funnet hos www.trendsales.no


Synes at Grønn, Blå, Turkise, Lyseblå, Marine er flotte kombinasjoner til gutterommet…- jeg har lagt min elsk på disse kombinasjonene!!
Produktene over finner du i disse kategoriene “barnerommet”, “barneutstyr“,  både i bazar og shop seksjonen.

Jeg har også lyst på turkise eller lyseblå KILI seng til Filip…. “must have!!” – Min samarbeidspartner, LilleMartine, skaffer KILI senger i alle farger. Se fargeutvalg på sebra.dk.

Her har jeg faktisk allerede kjøpt noe. Jeg har lett høyt og lavt etter den gamle serien fra “Le Petit Prince”, og ikke funnet noe som helst noen steder. I DAG FANT JEG mange godbiter på trendsales, og har kuppet meg flere ting jeg hatt lyst på lenge! Vell og merke sendes de tingene jeg har ebstilt fra Danmark, men når jeg finner det jeg vil ha til 60 % rabatt, så er det HEEEELT greit..! Tips: søker du på “BAZAR” på trendsales får du opp privatpersoner som selger nye og brukte ting, søker du på “”SHOPS” finner du butikker som selger nye ting. Jeg har funnet mye på begge plassene! Blant annet et gulvteppe til Filip, Noen knagger fra le Petit Prince, rangler fra Lisbeth Dahl, trebiler fra Sebra, rangler fra BamBam og snadder fra Sebra..

Meld deg inn og se hva du kan kuppe HER ! !

Mine wants til jenterommet, “myke wants” til hjemmet, og mine kupp kommer etterhvert!

Jeg har lagt ut noen av våre klær, som jeg ønsker å selge. Se mine annonser HER.

Kan hende man må være logget inn, litt usikker! Kommer mer i morgen ! ! Masse kjoler til søøøte snupper! ! !

 

Hvis jeg skulle laget slike “want boards”, HVA ønsker dere å se??

//Innlegget er i samarbeid med Trendsales.no//

 


 



 

3 kommentarer
    1. siljek: Forhåpentligvis er det tettet til i høst, og innflyttbart på nyåret. Så det er ens tund til, men tiden den flyr sannelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg