Snødronninga i favoritt!

Fra NESTEN vår til flere cm snø over natten! ! ! .. skulle tro vi begynte å bli vant til dette nå, men jeg blir like overrasket hver gang snøen daler igjen!!


Søøøteste kanelsnurrjenta i snøen, i kledd en NYDELIG drakt fra Little Mountains by iiS. 

Nydelig ULL-DRAKT i pastell farger. Elsker kombinasjonen!!

– sjekk ut vår kolleksjonen til Little Mountains på facebooksiden deres HER 🙂


I dag har jeg ENDELIG sendt ifra meg huspapirene og begynt letingen etter en totalentreprenør til byggingen. Det er en lettelse å ha komme hit, men prosessen er fortsatt lang. Nå begynner det MORSOMSTE prosessen, nemlig å finne ut hvilket kjøkken, hvilken tapet, hvilken maling, hvilket interiør osv..! Det GLEDES til å begynne på denne delen av prosjektet!

..og inn i mellom dette, så har jeg booket meg B R U D E K J O L E  T I M E ! ! !  – neste uke, ish! –

Ellers så har dagen vært fylt med skravling, tusletur og cafebesøk. Etterfult av kjøttboller, treningstime, og en kurv druer!

Flotte damer på trilletur i godværet!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg